maandag 9 december 2013

Mini-album vol Crealies

De Sint is het land uit en we gaan nu aan de kerst denken!
Ik vind het niet erg, het is mijn favoriete tijd van het jaar!!
Gezellig maken binnen en familie/vrienden om je heen..

En wat is er nou leuker dan iemand verrassen met een 
zelfgemaakt cadeau?! Bijvoorbeeld een mini-album over
een vakantie van afgelopen jaar of een andere speciale
gebeurtenis.. Vandaag heb ik een idee voor jullie..

Je vindt hieronder een serie foto van het hele mini-album 
dat ik maakte over een weekje Engeland. Er zitten heeeeel
veel Crealiesjes in :-) Er zit dan ook geen productlijst bij, 
want van iedere product-groep heb ik wel iets gebruikt..










De vorm van het album is gemaakt met een Scrapline-mal.
De buitenkant is van stevig karton en de bladen binnenin heb
ik gemaakt van wit papier, wat later beplakt is en designpapier.
Ook heb ik er kleinere bladzijden tussen gedaan met bijv.
de Labels and More stansen.

Met boekbindringen blijft alles bij elkaar en een lintje eromheen
geknoopt maakt het af!

Veel hobby-plezier met deze gure dagen :-)
Lieve groetjes, Yvonne

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb je dat knap gemaakt ! een leuke bewaarde herinnering wordt het zo !
grtjs,martina
x

Joke de Wit zei

Prachtig Yvonne,heel creatief.Groetjes Joke

Joke de Wit zei

Prachtig Yvonne,heel creatief.Groetjes Joke

Blinnie zei

Yvonne, wat een onwijs leuk boek zeg! Vooral de vorm spreekt me aan, maar ook alle kleuren etc; een genot om naar te kijken!
Groetjes, Belinda

Blinnie zei

Yvonne, wat een onwijs leuk boek zeg! Vooral de vorm spreekt me aan, maar ook alle kleuren etc; een genot om naar te kijken!
Groetjes, Belinda

Unknown zei

Wauw! Helemaal onder de indruk. Super gaaf gemaakt hoor. Ik kan er alleen maar van dromen!

Rosina zei

Wat een leuke vakantie album Yvonne....leuk model ook....

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wauw Yvonne, dit is weer helemala mooi!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Jeetje wat een te gek album,
helemaal mooi gemaakt !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼