zaterdag 29 maart 2014

Crazy for CAS challenge

Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij 
Crazy for CAS (klik HIER). De uitdaging van team geel
is: maak een CAS kaart met een gekleurde afbeelding.

Dit is mijn bijdrage:
Stempels van Stampin' Up!

Het zijn 3 stempels: Het label, de tekst in het label en de tekst 
'Happy Birthday'. De roosjes heb ik ingekleurd met markers.
Ik vond het best een lastige opdracht, want ik ben niet zo van 
het kleuren, maar het is niet voor niets een challenge!!!

Doe ook mee en kijk meteen op het blog wat de anderen hebben
gemaakt!! Een heel fijn weekend!

Liefs, Yvonne

3 opmerkingen:

marja kenter zei

Je hebt het wel heel erg mooi gekleurd hoor.
Mooie kaart.
Fijn weekend en groetjes Marja

Anoniem zei

Ik vind hem erg mooi geworden! Groetjes Sylvia

Erica ♥ zei

Heel mooi kaartje ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}