donderdag 13 maart 2014

Kaart Liftchallenge

Dit bericht is grotendeels een kopie van de kaart op 
mijn challengeblog '52 weeks of Christmas' (klik HIER).
Kijk op dat blog voor de winnaar van de maandchallenge!!

Welkom op weer een nieuwe donderdag, kerstkaartendag!

Ik vind het nog steeds zo grappig dat dit inmiddels voor
diverse bloggers een begrip is geworden!! Er zijn nog
steeds zoveel enthousiaste deelnemers, dus een dankjewel
aan jullie is wel op zijn plaats!!

Mijn kaartje van deze week is een twee in één kaartje..
Dat komt omdat we heerlijk nog een paar dagen zijn
weggeweest! We zijn (weer) naar Bosrijk geweest met de
kinderen en met mijn schoonouders.. En zijn net thuis, dus
het is weer even alles bijwerken!
De kaart doet mee bij de Liftchallenge (klik HIER), challenge
nummer 61..

Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven met allerlei 
verschillende materialen door elkaar..
De bladeren-stempel en 'Prettige Feestdagen' zijn van
Stampin' Up! en de stans is van Memory Box.


Het was weer een hele leuke challenge om aan mee te
doen! Je kunt er echt alle kanten mee op!!

Ik ga weer een bestelling doen voor Stampin' Up!
Dus mocht je nog iets willen bestellen, geef het me door!!
Een hele fijne donderdag!

Lieve groetjes, Yvonne

9 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt Yvonne!
We gaan maar door he.....ondanks het lekkere weer!
Leuk voor Rosina dat ze de stempel heeft gewonnen.
Ook mijn kaart voor deze week staat er weer op.

Groetjes Diny

Tinie zei

Heerlijk hoor een paar daagjes er tussen uit!! En volgens mij hadden jullie een topweertje!!
Je kaart is erg leuk, mooi gedaan zo met het rendier!
Ik heb natuurlijk ook weer mee gedaan;)
Groetjes Tinie

Lia zei

Supergaaf is je kaartje,
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt Yvonne, hij is supermooi.
Liefs van Anita

Margot zei

gaaf kaartje! moie kleuren en het papier vind ik ook super!

Marjan zei

Wat een mooie lift, Yvonne en nog een kerstkaart ook. Prachtig rendier!
Leuk dat je weer met ons meelift.

Brendaxx zei

Wat een geweldige en originele lift!! Erg mooi geworden!

Nadine zei

Leuk dat hertenthema, misschien ook een beetje geïnspireerd door je vakantie? Fijn dat je weer meedoet met de liftchallenge!

Cornelie zei

Mooi met het herten silhouette. Leuke lift, en nog leuker dat je weer meedoet!