vrijdag 11 april 2014

Kaart Liftchallenge

Op de valreep heb ik toch nog een kaartje te maken voor 
de Liftchallenge (ben je benieuwd naar de mooie voorbeelden 
van het DesignTeam, klik HIER).. Ook deze keer wilde ik 
de kaart weer liften, want het is weer een mooie!! 
Dit is mijn bijdrage geworden:

Ik moest nog een verjaardagskaart maken, dus hij komt
meteen van pas!!

Het is vanalles wat door elkaar qua merken!
De tekst is van Stampin' Up!

Ik wens iedereen een heel mooi en fijn weekend!!
Liefs, Yvonne



10 opmerkingen:

Jolanda zei

heel mooi gelift Yvonne:0)
grtz Jolanda

Louise zei

Mooi gedaan Yvonne!


gr.LOuise

Antoinette Voorn zei

Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje.

Evy G zei

Wauw, wat een indrukwekkende strik ;-)
Erg mooie lift! leuk kaartje!

Unknown zei

Hij is leuk!

Groetjes, Priskilla

lenywim35 zei

Mooie kaart Yvonne. Succes met de challenge. Ik zal ook eens kijken. Vergeet dat steeds. Ik ga altijd pas kijken als mijn kaarten klaar zijn hihihi gr leny w

GerJanne zei

Wat een supergave lift!
Heel mooie kleuren,
GerJanne

Marjan zei

Wat maak je altijd een schitterende lifts, iedere keer weer! Heel erg mooi! En hoe leuk ook dat je zo vaak meedoet, dank je wel Yvonne.

Cornelie zei

ja, jee idd een kei in liften. Ziet er weer prachtig uit! Bedankt weer Yvonne!

Renate zei

Gaaf gemaakt! Het designpapier is werkelijk prachtig. Tikkie nostalgisch.

-xies- Renate.