maandag 14 april 2014

Kitjes


Ik heb een vraag voor jullie!! 
Ik heb het idee om Stampin' Up! Card Kitjes te gaan maken/verkopen. Ik heb al eerder Scrap Card Kitjes verkocht, maar dit heb ik stop gezet toen ik met SU begon. Mijn vraag is of daar misschien animo voor is!?

Wat houdt het in?? Hoe/wat precies hangt even af van de vraag. Maar het is het idee om maandelijks/2-maandelijks een kitje uit te brengen met Stampin' Up! materiaal. In dit kitje zit allemaal basismateriaal om kaarten te maken, dus effen kaartenpapier, designpapier, lint, knoopjes etc. Voldoende voor het maken van een aantal kaarten. Afdrukjes van stempels mogen hier helaas niet is (regels van Stampin' Up!), maar je kunt natuurlijk altijd een set stempels mee bestellen! 

Ik zal zeer binnenkort een voorbeeld kitje maken en bij voldoende geïnteresseerden, ga ik het verder uitwerken en kan ik jullie verder informeren!! Het grote voordeel hiervan is, dat je geen hele verpakkingen papier, lint en knoopjes hoeft te kopen, en dat het materiaal in het kitje altijd bij elkaar past!!!

Ik hoop op reacties van jullie!!! Bedankt alvast!!!


Vanochtend ben ik 6 uur van huis geweest om 45 minuten in Hoofddorp te zijn... Ben blij dat ik daar niet iedere dag hoef te zijn!! Maar wel heel leuk!! Het duurt nog even, ik kan er nog niets over zeggen, maar wordt vervolgd  @ Sanoma Media Hoofddorp



Een hele fijne maandag nog!!
Liefs, Yvonne

7 opmerkingen:

Hermien zei

Lijkt me leuk Yvonne, als het prijs ook niet al te hoog ligt heb ik zeker interesse!

Groetjes Hermien

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Oooo, nu word ik heeel nieuwsgierig!

Cora Schram zei

Je maakt me wel nieuwsgierig zo.

Bep zei

Hoi Yvonne,

Dat lijkt me wel leuk, dus ik ben nieuwsgierig geworden.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Louise zei

Leuk Yvonne, ben benieuwd!.


gr.LOuise

Rosina zei

Het lijk me ook wel leuk om eens een scrapkit van SU te gebruiken Yvonne ...En wat jij in Hoofddorp deed?? géén idee....het maakt me wel nieuwsgierig hoor....

groetjes Rosina

Ingrid Reyners zei

Lijkt mee heel erg leuk een kitje Yvonne. Het is toch altijd een verassing wat erin zit. Groetjes, Ingrid.