zaterdag 14 juni 2014

Oranje boven!!!

Vandaag tussen de bedrijven door een 'voetbal-kaartje' 
gemaakt! Het is een echte CAS kaart, heel simpel,
maar ik wilde hem toch even met jullie delen!!

De strepen en oranje vlek komen uit een nieuwe set!

Wat was het een feest gisteren!! Ik kijk eigenlijk alleen maar
naar oranje als het om voetbal gaat en dit was toch wel
heel erg leuk!!

Het gras is met de fringe-schaar gemaakt..

En dit zijn de andere gebruikte producten met de nieuwe set
' Work of Art'!!

Ik ben nu al benieuwd wat ze woensdag gaan doen!!
Een hele fijne avond!!
xx

10 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Heel leuk Yvonne.groetjes Joke

Ingrid Heijnen zei

Hoi Yvonne,

Hij is erg leuk geworden!! Hopen dat ze woensdag weer winnen!

Groetjes Ingrid

Rosina zei

Heel mooi je voetbalkaartje Yvonne...mooie stempels zijn dat....

groetjes Rosina

GerJanne zei

Ha Yvonne,
wat een leuk idee zeg, zo'n voetbalkaart!
Ik kijk eigenlijk ook alleen als Nederland moet spelen.
Groetjes,
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Wat is deze kaart onwijs leuk geworde, echt super gedaan met de vlaggetjes.

Ingrid Reyners zei

Mooi voetbal kaartje Yvonne, leuke nieuwe stempelset, en wat gaaf om het gras zo te maken. Ik heb ook genoten van het voetbal, en woensdag zit ik weer voor de buis. Leuk! Groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Inderdaad clear and simple. I like!

Groetjes Bianca

Diny zei

Laten we hopen dat het woensdag weer zo goed gaat....een beetje minder....zijn we ook al tevreden mee!
Je kaartje is helemaal top Yvonne....mooi!

Groetjes Diny

kreamina zei

Heel krachtig! Superkaartje. Simpel kan heel cool zijn!

kreamina zei

Heel krachtig! Superkaartje. Simpel kan heel cool zijn!