dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe catalogus!!

Eindelijk is het dan zover!!
Vandaag is de start van de verkoop uit de nieuwe
catalogus! De eerste bestelling is zojuist de deur uit gegaan!

En owow, wat staan er toch weer veel leuke dingen in!!
In de sidebar rechts vind je de nieuwe link van de online
catalogus, zodat je ook online kunt 'bladeren'!

Dit is de voorkant:

 Er staan diverse sets in die je misschien al kent
uit de oude catalogus, maar er staat ook heel veel
nieuws in!! Een korte opsomming:
Project Life!!

Blendabilities (markers voor inkleuren van 
afbeedlingen)



 Nieuwe Nederlandse set!
Deze is alleen te verdienen als 'hostess'. Dit wil 
zeggen dat je hem bij een bestelling van 200 euro
of meer, gratis kunt uitzoeken! Deze bestelling kan
geheel van jezelf zijn of als je hostess bent geweest
van een party/workshop en er wordt voor minimaal
200 euro samen besteld..

En dit zijn de nieuwe kleuren!! Echt hele mooie
om mee te werken!

Hieronder zie je een foto van mijn eerste aanwinsten
uit de nieuwe catalogus:

De komende tijd laat ik jullie kennis maken met deze
nieuwe producten, hier op mijn blog! Met voorbeelden
en informatie.

Wil je meer weten of misschien zelfs iets bestellen??
Stuur me een mail via y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt me ook mailen als je interesse hebt in mijn lijst
met producten uit de oude catalogus die ik verkoop!

Tot gauw!!
Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen: