maandag 28 juli 2014

Project Life

Wat is het rustiger overal he?! Er zijn echt heel veel mensen op
vakantie, hier in de wijk ook.. 

Ik heb de afgelopen dagen weinig tot niets gefreubeld... Het warme
weer en ook de ramp zorgen ervoor dat ik totaal geen zin heb
of inspiratie heb.. Ik heb hier bij Boxtel donderdagavond langs 
de snelweg gestaan, samen met Rob en de mannetjes.. En jeetje
dan komt het echt binnen.. Het is nog steeds niet te bevatten wat
er is gebeurd en nog steeds gebeurd, zo ver van hier...

Vorige week heb ik mijn eerste workshopje Project Life 
gegeven. Stampin' Up! heeft nu een hele eigen lijn die het 
makkelijk en heel leuk maakt om een Project Life te maken!
Hierbij een pagina die ik als voorbeeld heb gemaakt..

Er zijn kant-en-klare kaartjes, stempels, stansen voor het zelf maken
van kaartjes, hoekpons en pennen beschikbaar. En natuurlijk ook
een album met hoezen waar je alles in kunt stoppen!

Je schuift de kaartjes en de foto's in de hoezen en kunt het verder
versieren zoals je wilt. Ook stempelen om de kaartjes is een hele
leuke aanvulling! 

Deze pagina gaat over Koningsdag, dus grotendeels oranje.

Het verhaal achter de foto's vertellen is toch wel één van de 
belangrijkste dingen bij PL. Zo kun je alles bewaren en 
onthouden voor later!

Ook op de kant-en-klare kaartjes kun je stempelen en zo de 
kaartjes persoonlijk maken!! Zoals hier met een datum.

Wist je dat er een magneet-plaat bestaat voor de
Sizzix stansmachines als de Big Shot?? Echt super
makkelijk! Als je bijvoorbeeld met de stans om
kaartjes te maken een foto wilt uitstansen, zie je al
precies wat je doet, maar door de magneetplaat kan
je mal ook niet verschuiven!  Een echte aanrader!

Dat was het voor vandaag!! Tot 12u kun je op mijn
Facebookpagina meedoen met een candy:
www.facebook.com/stampinyvonne

Maak er een mooie dag van!
Liefs, Yvonne

6 opmerkingen:

Renate zei

Dit lijkt me echt super handig. Zo heb je in een handomdraai een super mooi scrapbook. Helemaal leuk!

-xies- Renate.

GerJanne zei

Het is inderdaad stil, echt vakantietijd!
En je project gaat vast en zeker supermooi worden! Prachtige herinnering voor later!
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Yvonne!
Dat is inderdaad mooi voor later....en het wordt steeds mooier!

Groetjes Diny

Antoinette Voorn zei

Wat gaaf om te zien en wat mooi verdeeld de kaartjes in de hoezen prachtig!

Nadine zei

Het is zeker rustig, ook in blogland. Ik merk het aan mezelf ook dat ik het iets minder opzoek, maar het scrappen gaat gewoon door. Ik ben ook bezig met PL dingetjes, gewoon van mooie momenten. Jou layout ziet er leuk uit, zeg! We kunnen wel wat vrolijkheid gebruiken.

Marjan zei

Heel gaaf, het ziet er bij jou super uit! Ik zie het wel vaker, maar soms vind ik het erg rommelig. Dit is echt een eenheid.