maandag 29 september 2014

Babykaartjes

Speciale gelegenheden zijn altijd leuk om een zelfgemaakt
kaartje voor te maken.. Zo heb ik de afgelopen tijd ook
twee geboortekaartjes kunnen maken..

De eerste heb ik een beetje gebaseerd op het geboortekaartje
wat we kregen.. 
Strepen, wolken en het vogeltje heb ik laten terugkomen..
Ik vind de grote tekst zo leuk.. Deze komt uit de set 'Big
News' van Stampin' Up!

Alleen de wolken zijn niet van Stampin' Up, de andere 
materialen wel..

En op de foto ook het originele kaartje..

Van het tweede kaartje was ik vergeten een foto te maken..
Ik stuurde deze naar een mede-designteam-lid van Crazy 
for CAS en zij heeft voor mij een foto van het kaartje 
gemaakt, om hem toch nog te kunnen laten zien, Marlieke:
nogmaals bedankt voor je moeite!!
Ook met de grote letters, maar toch weer heel anders! 
Op het kaartje zitten allemaal SU producten..

Ik ga vanaf nu proberen wat vaker meer kaarten in een
berichtje te stoppen en wat minder berichten te plaatsen!
Er is al zoveel bij te houden in blogland :-)
Lieve groetjes, Yvonne

14 opmerkingen:

Els zei

Beide kaartjes zijn heel erg leuk gemaakt Yvonne. Leuke tekst ook.
Groetjes, Els

martina's kaartjes zei

een hele mooie, geslaagde kaart !
fijne dag,
grtjs,martina
x

Journaal Rozendaal zei

Hele leuke kaartjes! En bij de bovenste is het knap gedaan met de kleuren, het vogeltje springt er zo mooi uit!

Anoniem zei

Hoi Yvonne, wat een leuke kaartjes! Vind het tweede kaartje echt supermooi! Heel gaaf gedaan!
Groetjes, Miranda v.d.W.

Marjan zei

Allebei erg gaaf, zeker ook omdat je rekening hield met de originelen!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Die eerste is helemaal het einde!!

Erica ♥ zei


Hoi Yvonne,

Dat zijn twee hele mooie baby kaarten ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Irene zei

Altijd zo leuk hoe we met onze hobby een kaartje terug kunnen sturen waar weer iets van het origineel in terug komt, ze zijn super Yvonne!!

xx Irene

Renate zei

Het zijn 2 heel verschillende kaartjes geworden. Maar wel allebei super leuk gemaakt. Altijd handig als je een 'voorbeeldje' hebt. ;o)

-xies- Renate.

Rosina zei

2 super leuke babykaartjes Yvonne, vooral het kaartje dat geinspireerd is naar het idee van het originele...
FANTASTISCH !!!

groetjes en een fijne dinsdag nog
Rosina

Unknown zei

Leuk idee om iets van het originele kaartje erin terug te laten komen! Allebei prachtige kaarten!

Groetjes, Priskilla

Nicole Parmentier zei

Beide kaartje zijn schattig Yvonne. Vooral de grijs/blauwe vind ik heel mooi. Wat een leuk idee om rekening te houden met het geboortekaartje.

GerJanne zei

Hoi Yvonne,
Wat een ontzettend leuke babykaartjes. Zo gaaf!!
Ze blijven toch schattig die babykaartjes. Zo leuk om te maken...
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

O die met die wolkjes is helemaal super.