zaterdag 31 januari 2015

Nieuw challengeblog!!

Ben je ook toe aan een nieuwe challenge? Of beter gezegd, lijkt het je leuk om aan challenges mee te doen op een nieuw challengeblog?? Dat kan binnenkort! Hieronder lees je een kopie van het bericht van vandaag op dit nieuwe blog: http://utopiademoteam.blogspot.nl/ 

Houdt het dus goed in de gaten en doe gezellig mee!! 
Als demonstratrice uit Team Utopia, mag ik ook een steentje
brijdagen!! Wordt gauw volger!

Fijn weekend!
Groetjes, Yvonne



Weten jullie nog dat ik zei....
***
***
***
Er staat iets te gebeuren?
**
**
TROMGEROFFEL...........

Er 
*
komt
*
hier
*
een 
*
nieuw
*
CHALLENGEBLOG!
*
*
*

Het Utopia Challengeblog
*
Uiteraard met creaties in Stampin' Up! stijl. Iedereen mag meedoen. Stampin' Up! materialen zijn niet verplicht, maar als je ze hebt willen we er graag iets van terug zien in je creatie. Wij van Team Utopia zullen jullie verrassen met inspiratie en daarna kunnen jullie aan de slag!

14 februari starten we met de allereerste 3-wekelijkse challenge.

Wordt nu al volger en laat een reactie achter.
Onder de reacties verloot ik deze mooie prijs:

Stempelset You Brighten My Day Clear Mounted.


Dit is 1 van de 11 Sale-A-Bration Kado's die je GRATIS krijgt bij elke €60 of een veelvoud daarvan.
Sale-A-Bration loopt nog tot 31 maart.
Nog tijd genoeg om alle kado's te sparen dus!

Wil jij ook Stampin' Up! producten bestellen?
Op dit blog vind je alle demo's uit Team Utopia. Misschien zit er iemand bij jou in de buurt! Klik snel op je eigen provincie.

Groetjes uit Zuid-Limburg!
Miranda Mols

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha! Leuk! Ik ben benieuwd, even zoeken waar ik volger kan worden....tot gauw!
GerJanne

Rosina zei

Daar ben ik altijd voor in ...in iets nieuws....ga me zeker aanmelden..

groetjes Rosina

Marjan zei

Leuk hoor, succes!

Renate zei

Leuk, leuk, leuk!!!
Ik ben zojuist volger geworden, en kan niet wachten op al het leuks wat er te zien/doen is.

-xies- Renate.

Lia zei

Leuk nieuws. Ik ga gauw kijken!
xxx mam