dinsdag 21 april 2015

Daar gaat 'ie dan!!

De retired-lijsten zijn uit! En dus een hectisch dagje binnen de wereld van Stampin' Up! vandaag, hihi.. Op 2 juni start de verkoop uit de nieuwe catalogus. Tot die tijd zijn de producten die blijven en de retired-producten die nog niet zijn uitverkocht, nog gewoon te bestellen!

Op de retired-lijsten staan alle producten die uit de catalogus verdwijnen en dus nu, PER DIRECT, met korting verkocht worden. OP is echt OP!! Ik doe rond 12u een bestelling de deur uit, maar helaas kan ik niet zeggen of de producten dan nog beschikbaar zijn. Ieder jaar blijkt dat de producten soms letterlijk binnen een hele korte tijd uitverkocht zijn. Mocht je iets willen hebben: Ik zal (als er vraag naar is) morgen nog een bestelling doen..

Dit zijn de retired-lijsten op de site. Het kan zijn dat je er niet doorheen komt op de site, want er is echt al vanaf vanochtend vroeg bijna geen doorkomen aan.. Op de site zie je meteen wat er nog te bestellen is, wat er dus nog niet is uitverkocht..

http://www.stampinup.com/home/en-NL/
Klik daarna op de afbeelding 'Goodbyes' en je kunt twee lijsten aanklikken: stamps en accessories.

Mocht je graag de complete lijsten willen ontvangen met alle producten erop die verdwijnen, of wil je iets bestellen, stuur me dan even een mailtje! y_vanbruggen@hotmail.com

Morgen weer een berichtje hier op mijn blog, voor het KleurenKaartenTeam!!
Liefs, Yvon xx

Geen opmerkingen: