dinsdag 2 juni 2015

De nieuwe catalogus!!

Jaaaaa, daar gaan we!! De nieuwe catalogus mag online!!

Hierbij als eerste meteen de link: klik HIER!! 
Het kan zijn dat door drukte vandaag het laden van de catalogus iets langer duurt..
Heeeeel veel leesplezier!!

Wil je liever een papieren versie, laat het me weten, dan zorgen we dat hij bij jou komt!
Als demonstratrice zijnde, mocht ik de catalogus begin mei al ontvangen! Hij ging dus mooi mee op vakantie en tja... Iedere keer als ik hem doorblader, komt er wel weer iets bij op mijn lijstje, hihi..



Vanavond om 21u doe ik er een bestelling uit! Zo heeft iedereen de mogelijkheid om de catalogus vandaag door te bladeren en een bestelling te doen! Geef je bestelling door voor 20.30u!! 
Mocht het vandaag niet lukken, gaat het natuurlijk met de eerstvolgende mee! De data vind je in de sidebar.

Er zijn een paar kleine foutjes in de catalogus te vinden.. Dit zijn de correcties:
2015-2016 Annual Catalogue
PageItemDescription
28140304The Love Story Project Life bundle is incorrectly listed as photopolymer. There is no stamp set included in the bundle.
57140217The item code for the You’re So Sweet Clear-Mount bundle is incorrect. The correct code is 140217.
126130939The Flower Shop Stamp Set was incorrectly priced at 39,00 € | £22.00. The correct price is 29,00 € | £22.00.
173135502The Envelope Liners Framelits Dies product listing incorrectly includes Medium Envelopes as a coordinating product. The Framelits coordinate with C6 envelopes.
184130042
120024 
The Teeny Tiny Sentiments Stamp Set is also available in Dutch.


En om het bericht vandaag extra leuk af te sluiten nog een leuke actie!!

Denk je er al langer over om zelf demonstratrice te worden?? Puur voor eigen aankopen of juist om meer met Stampin' Up! te gaan doen? Dan is er vanaf vandaag een SU-per actie! Als je je inschrijft in de maand juni, mag je twee stempelsets naar keuze uit de nieuwe catalogus GRATIS uitzoeken!!!
Je krijgt dus de starterkit, waarin je voor 175 euro mag uitzoeken en 129 euro betaald PLUS de twee gratis stempelsets!! Je mag me altijd mailen voor meer informatie! Ik zou het heel leuk vinden als je ons team komt versterken!!

Mijn ispiratiebord voor de catalogus-party´s.. Met grotendeels werkstukken van mijzelf en een paar kleine kaartjes van collega´s.. En natuurlijk: nieuwe In-Color kleuren, stempels en papier!!

Er gaat bijna gelijk met dit bericht ook een nieuwsbrief de deur uit met nog meer nieuws!! Wil je hem ook graag ontvangen? Stuur me een emailtje (zie sidebar)!! Dit mag je ook doen als je interesse hebt in retired producten. Ik heb zelf een lijstje met producten die nu retired zijn en eruit gaan.. 

Wil je de spullen nog sneller in huis hebben?? Je kunt ook rechtstreeks bestellen via mijn webwinkel bij Stampin´ Up! Je krijgt het dan rechtstreeks thuis gestuurd!! Klik bovenaan deze pagina op de roze balk ´shoppen´. Betalen kan alleen via creditcard..

Mocht er nog meer nieuws zijn, laat ik jullie dit natuurlijk weten!!
Lieve groetjes, Yvonne

1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk weer Yvonne...succes ermee!!!

groetjes Rosina