woensdag 15 juli 2015

Kitjes en shares

Scrap Card Kitjes

Vanaf september wil ik weer gaan beginnen met de verkoop van Scrap Card Kitjes. 
Ik heb dit al eens gedaan (ook jaren geleden met niet SU) en wil het nu oppakken en iedere maand een kitje aanbieden met de nieuwste producten van Stampin´ Up!

Hieronder staat een voorbeeld kitje zoals ik deze recent nog heb gemaakt. Deze komt op ongeveer 10 euro uit. Dit is een vrij eenvoudig kitje. Met 5 A4 effen cardstock, dessinpapier uit 1 serie, 2 vierkante enveloppen en bijpassende embellishments/lintjes. Deze laatste zullen per kit verschillend zijn. De prijs van de kitjes is puur de verkoopprijs wat het ook kost als je de producten los zou kopen. De verzendkosten komen er nog wel bij.

Als er vraag naar is, kan ik ook uitgebreidere kits aanbieden! Ook voor Project Life!
Per maand opzegbaar! Voor de 10e van de maand kun je bestellen (ik stuur een email) en dan worden de kitjes binnen 2 weken geleverd (mits producten voorradig zijn bij SU).

Inschrijven kan vanaf nu via een email: y_vanbruggen@hotmail.com




Shares (papier)

Graag wil ik daarnaast ook de mogelijkheid bieden om het Designpapier van Stampin' Up! in shares te kunnen kopen. Misschien vind je het papier van Stampin' Up! heel erg leuk, maar vind je het te duur om een heel pak in één keer te kopen.  Dan is dit de oplossing!

Voor iedere share zijn 4 deelnemers 'nodig'. Je krijgt dan van alle papieren uit één lijn velletjes op 15x15cm of ook wel 6x6'. De prijs van het pakketje komt dan op één vierde van de originele catalogusprijs (plus verzendkosten).

Voor de grote vellen komt dit op 12 velletjes voor € 3.40
en voor de vellen uit de blokjes komt dit op 12 velletjes voor €2,45.

Je kunt je opgeven voor meer shares in één keer! Dus voor meerdere lijnen. Zodra ik 4 personen voor een share heb, zal ik per email alles doorgeven en kan het afgehandeld worden!

Ook hiervoor kun je jezelf vanaf nu opgeven! y_vanbruggen@hotmail.com

Hieronder vind je een overzicht van de lijnen die in eerste instantie meedoen. Zou je iets anders willen 'sharen', laat het weten! dan ga ik kijken of dat haalbaar is!!
Bohemian Designer Series Paper by Stampin' Up!


Cherry on Top Designer Series Paper Stack by Stampin' Up!


Price€ 9,75

Pretty Petals Designer Series Paper Stack  by Stampin' Up!

Geen opmerkingen: