zaterdag 3 oktober 2015

Happy World Card Making Day!!

.. want dat is/was het vandaag!!! 
Helaas had ik zelf vandaag geen gelegenheid om een kaart te maken, diverse andere 'verplichtingen'.. Maar toch een extra bericht vandaag...

Op het Cards and Scrap blog (klik HIER), laten alle designers vandaag hun favoriete kaart of lay-out van het afgelopen jaar zien.. Ieder (half) uur een andere designer. Ik mag de rij sluiten om 18.30u.. Vandaar ook dit late bericht.. En omdat ik al bijna 2 jaar DT-lid ben van team scrap, geen kaart maar een lay-out en dit is mijn favoriete LO:

Ik scrap eigenlijk nooit (meer) over mezelf... Deze lay-out brengt mooie herinneringen met zich mee aan een geweldige reis.. De vrolijke kleuren, de flamingo's, alles bij elkaar maken deze tot een favoriete LO!!


Neem nog even een kijkje op het blog!!

En dan toch ook nog een kaartje natuurlijk.. Een herfstkaartje voor een challenge binnen het team..
Met één van mijn favoriete stempelsets van het moment: Lighthearted Leaves.. 

De achtergrond is gemaakt met de embossingfolder 'Woodland'..

Op mijn Facebookpagina loopt een kleine World card Making Day candy!! 
Kijk even HIER om mee te doen!! Deel jouw kaartje en maak kans!

Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend!!
Tot in de nieuwe week :)
xx Yvon


2 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke LO ! En je kaartje is ook mooi . Ik vind het ook een mooie set !
Liefs ☆ Sarah ☆

Rosina zei

Heel leuk layout Yvonne...mooi gedaan met die washitape....en ook je kaartje is super mooi...
KNAP gedaan weer...

groetjes Rosina