vrijdag 16 oktober 2015

laptop kapot

Hallo allemaal!!

Even een kort berichtje van mijn kant...
Mijn laptop heeft het begeven, boehoe..
Hij is ook niet meer te maken, dus voordat
alles weer op orde is, duurt even..

Ik hoop dat ik gauw weer online ben en 
berichten kan plaatsen!

Via mijn mobiel kan ik wel op Facebook
en e-mail, dus mocht ik ergens mee kunnen
helpen, hoor ik dat heel graag.

Maandag gaat er weer een verzamelbestelling
weg, voor diegene die misschien iets mee willen
laten komen.

Een heel fijn weekend!!!
Lieve groetjes, Yvonne 



3 opmerkingen:

Sarah zei

Wat sneu voor je !

Diny zei

Heel erg vervelend voor je Yvonne....we kunnen toch niet meer zonder he!
Groetjes Diny

Rosina zei

Dat is balen Yvonne, ik had het vorige maand ook ...maar nu een super snelle nieuwe pc....

groetjes en een fijn weekend
Rosina