donderdag 17 december 2015

Kersthangers, kaarten en December Daily

Donderdag kerstkaartdag!

Het is nu echt aftellen, nog één weekje en dan is het kerst!!
En dan zijn de '52 weeks' compleet... Maar we gaan daarna natuurlijk gewoon weer opnieuw beginnen!! Klik HIER om naar het blog te gaan en te zien wat iedereen deze week gemaakt heeft! 

Ik heb ook nog wat last-minute inspiratie voor jullie..



Dit is een kersthanger (lang leve de A.....).. Ik heb ze gemaakt om aan mijn team-leden te sturen in plaats van een kaartje, samen met een cadeautje.. Het waren blank houten hartjes (zie foto hieronder) waarop ik met Crumb Cake eerst takjes heb gestempeld. Daarna op wit papier de tekst gestempeld. 'A SU-per' is gemaakt met de Alphabet Rotary Stamp. Als laatste heb ik twee belletjes met een stukje twine om het touwtje bovenaan geknoopt..


Ook hier kwam ik toch nog weer wat kaartjes te kort en moest ik er nog een aantal bij maken.. Ik kreeg een paar kaarten die ik niet verwacht had, altijd leuk!!


Alle kaartjes zijn in de traditionele kerstkleuren.. Allemaal met 
materialen van Stampin' Up! 


De Wonderous Wreath set uit de Annual catalogue blijft toch wel
één van mijn favoriete sets!!


En als laatste nog een paar pagina's uit mijn December Daily.. Er volgen er gauw meer!!
Ik moet even een inhaalslag maken hihi..

Deze pagina's vind je ook op het challengeblog van Cards and Scrap (klik HIER). Daar is de nieuwste scrap-challenge: Gebruik sterren! 

Op de eerste pagina zitten een paar kleine sterren, sneeuwsterren en heb ik met shimmer-mist glimmer-sterren gemaakt..

En op mijn verslagje van de 1e decemberdag vind je ook diverse sterren!


Het was weer een lange post met allemaal kerst!!  
Veel Stampin' Up! producten gaan er uit of zijn inmiddels al uitverkocht..
Klik HIER voor de producten die nog verkrijgbaar zijn in de 
Year-End-Sale!!

Komende zondag gaat er een verzamelbestelling de deur uit. 
Dit zal mijn laatste zijn dit jaar. Wil je nog iets bestellen, zomaar, uit de Sale of uit de
laatste Weekly Deals?? Laat het uiterlijk zaterdagavond weten!!
y_vanbruggen@hotmail.com

Lieve Kerst-groetjes, Yvonne


6 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke post . Helemaal in kerststemming zo !
Liefs Sarah

Anoniem zei

Creatief op elk gebied...heel mooi allemaal!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Ziet er allemaal weer super gezellig en mooi verzorgd uit, Yvonne!

Marjanne zei

prechtige kaarten en oooo die hartjes zijn leuk!!!

Rimmie zei

Jij hebt niet stil gezeten Yvonne!
De kaarten zijn prachtig!
De hangers zijn echt geweldig leuk, die doen het vast goed in de kerstboom of aan een hangende takkenbos!

Groetjes

Rimmie

Rosina zei

Wat een fantasische kerstcreaties zijn het weer geworden Yvonne...PRACHTIG!!!

groetjes Rosina