zaterdag 9 januari 2016

Mijn verhaal...

Stampin' Up! bestellen? Maandag gaat er weer een verzamelbestelling weg!
Geef jouw bestelling uiterlijk zondagavond voor 21u door!




Stampin' Up!

Veel van jullie zullen het merk inmiddels wel kennen of zijn (net als ik) verslaafd 
aan de SU-per fijne en mooie materialen die Stampin' Up! 
Voor diegene die mijn blog nog niet zo lang volgen, maar natuurlijk voor iedereen 
die het wil lezen: Mijn verhaal! 

Al ruim voordat Stampin' Up! naar Nederland kwam, was ik fan van het merk.. Maarja,
het was hier niet te krijgen... Ik kreeg een reactie via mijn blog van een dame uit Duitsland of ik demo wilde worden, want SU kwam naar Nederland!! Omdat ik toen met twee hele kleine
kindjes en een baan zat, heb ik het afgehouden.. Bijna een jaar later heb ik twee workshopjes
gedaan en mijn enthousiasme werd alleen maar groter.. Uiteindelijk heb ik de 
knoop doorgehakt en ben ik op 27 november 2013 ingestapt in team Utopia.. 
En ik kan je zeggen, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, want wat is het leuk!!!
Vanaf 1 januari 2015 heb ik officieel een eigen bedrijfje en ben ik dagelijks met mijn hobby
vanuit thuis bezig! Ik heb ruim 10 jaar in hobbywinkels gewerkt en nu kon ik het zelf vanuit huis! 
Workshops geven, de producten verkopen, een team opbouwen en vooral: anderen 
enthousiast maken en gezellige avonden organiseren bij mij thuis of bij een hostess..
Ik zou niet anders meer willen!!

Ik deel dit verhaal mede, omdat ik wil laten weten dat het zoooo ontzettend leuk 
is om Stampin' Up! demonstratrice te zijn! En ik hoop dat ik dit nog heel lang mag 
blijven doen..

Lijk het jou ook wel iets? Heerlijk creatief bezig zijn, zonder verplichtingen of
addertjes onder het gras als je instapt? Doe het!!!
Of je het nu voor jezelf instapt, om korting te krijgen op de producten of om 
jouw enthousiasme te delen met anderen en workshops te gaan geven, JIJ BEPAALT!!
Het is zo leuk! Alleen de gezelligheid al!


Je schaft het start-pakket aan voor 129 euro! Je mag zelf alle producten kiezen die
je in jouw startpakket wilt ontvangen. En nu, tijdens de Sale-a-Bration, krijg je
extra veel in het pakket.. Namelijk, niet voor 175 euro, maar voor 220 euro aan
producten!! Je kiest dus voor 220 euro producten en betaald maar 129 euro!
Dit is een korting van maar liefst 91 euro!!! En verder? Niets!!! Het enige waar je aan moet 
voldoen om demonstratrice te blijven, is de kwartaalomzet halen! Meer niet!!
Geen addertjes, geen verplichtingen!


Wil je graag meer informatie? Bovenaan dit blog vind je een apart tabje met uitleg en
mailen mag altijd! Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord op jouw vragen.
Kun je niet wachten en wil je meteen instappen?? Dat kan natuurlijk ook!!



Klik dan HIER en 'join the fun today!!!'..
Je kunt dan met alle vragen bij mij terecht en je komt in mijn team: Het SU-per Team!
We zijn inmiddels met z'n 8en en ik ben SU-per trots op alle dames!! Ze zitten niet
allemaal in de wijde omgeving, maar ook verder weg..
Wie weet ben jij er met de volgende team-meeting wel bij!! Gezellig!!


Voor iedereen: een heel fijn weekend!!
Lieve groetjes,

1 opmerking:

Anneke zei

Geweldig toch!! Ik vind het ook erg leuk en hoop nog altijd dat ze ooit ook naar Belgiƫ komen! Dan ben ik volgens mij de eerste die er in stapt... Hoop dat het snel zal zijn dan komt mijn droom ook uit ;)
Groetjes Anneke