zondag 6 maart 2016

Cards and Scrap

Dit bericht is een kopie van het bericht op het Cards and Scrap
Inspiratieblog.. Klik HIER..


Hallo allemaal!

Leuk dat je op deze zondag even voorbij komt hoppen op het Cards and Scrap
Inspiratieblog! Ik mag vandaag een extra bijdrage leveren met inspiratie!
Ik heb een eenvoudige Lay-out en kaarten die erbij passen om te laten zien.

Als je graag scrapt en/of kaarten maakt en je laat dit graag zien op Social Media
of een blog, maak dan eens een lay-out of kaart (met of zonder foto) die je kunt
plaatsen als profielfoto!


Dit is mijn uitwerking. Hij is gemaakt in de kleuren van mijn logo (echt mijn
kleuren, mint en taupe) en ook het thema past daar helemaal bij: thee!!
Deze kleine LO van 20x20cm past dus echt bij mij en dus een hele leuke
profielfoto voor mijn social-media en blog!!


Ik heb een wit vel cardstock gebruikt van 20x20cm. Daarna heb ik een vlak met 
streepjes opgeplakt en de foto met een gemat randje mint cardstock. 
De stempel met theekopjes heb ik op een los vel gestempeld en uitgeknipt en de
theepot uitgestanst. Met een alfabet-stempelset heb ik mijn naam gestempeld
en ook het kleine tekstje rechts boven, de hartjes, het labeltje en logo.
Versier daarna met enamel-dots en echt touwtje voor het theezakje en stukjes wit lint..

Wat ik zelf vaak doe, is als ik toch de materialen voor een project als de LO op
tafel heb liggen, ook een aantal kaartjes maken met hetzelfde materiaal! Zo heb
je snel een aantal kaartje gemaakt voor je voorraad of meteen een speciale
gelegenheid!



 Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen brengen deze zondag!

Misschien is het een leuke uitdaging om een gemaakte kaart of LO als profielfoto
te plaatsen. Heb je dat gedaan?? Schrijf dat in een reactie onder dit bericht!

Creatieve groetjes,
Yvonne



Blog: www.yvonnevanbruggen.nl
Facebook: www.facebook.com/stampinyvonne



5 opmerkingen:

Rimmie zei

Hartstikke leuk!
Heel mooi gemaakt, zo in je favoriete kleuren!

Groetjes

Rimmie

Rosina zei

Wat een prachtig layout Yvonne...heel leuk idee om dat als profielfoto te gaan gebruiken ...
ook je kaartjes zijn echt geweldig leuk weer...

groetjes Rosina

!neke zei

Heel mooi in je favorite kleuren !

Minke Brattinga zei

Mooie layout heb je met je logo gemaakt! SUper idee om als profielfoto te grbuiken!
Groetjes Mnke.

Barb zei

This is a beautiful page Yvonne. A very pretty photo and what a lovely teatime set too. Barbxx