woensdag 19 oktober 2016

Vintage Leaves week deel 2

Stampin' Up! bestellen? 
Maandag 31 oktober, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Zie ook mijn actie onderaan dit bericht!!! 
Ook voor de oktober-actie: 4 pakken dsp uitzoeken = 3 betalen!
Geef je bestelling uiterlijk zondag 30 oktober door voor 19u, 
via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze week staat mijn blog in het teken van: Herfst!!
Tja, en als je vandaag naar buiten kijkt, is het nu ook wel echt herfst..
Vandaag vier uitwerkingen die bij elkaar passen:
Een lijstje, een schriftje, een cadeauzakje en een kaart, met o.a.
de set die ik maandag in het bericht hieronder ook liet zien: Vintage Leaves.

Alles is gemaakt met de 'baby-doekjes techniek' of 'baby-wipe-technique', 
waarmee je een echt herfst-sfeertje krijgt!

Een halve doily, een paar enamel dots en een stukje lint maken de kaart af!

Dit cadeauzakje is leuk om te maken en te krijgen!!

En een notitieboekje komt altijd wel van pas!

Dit lijstje is een blikvanger samen met herfstdecoratie in huis.
Hierbij heb ik ook de 'Paisleys' set gebruikt. 


Heb je de kaarten van maandag gemist? Klik dan HIER.
Heb je vragen over de producten of iets anders, of wil je
iets bestellen? Stuur me een e-mailtje: 
y_vanbruggen@hotmail.com

Liefs, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------------

Op verzoek verlengd!!



Ook deze actie loopt nog de hele maand!!

4 opmerkingen:

Rimmie zei

Och wat ziet het er allemaal heerlijk sfeervol uit.
Helemaal leuk dit!

Groetjes

Rimmie

Crealientje zei

Heel erg leuk gedaan.
Mooie serie.
De eenvoud vind ik prachtig!
Fijne dag, Groetjes Crealientje.

GerJanne zei

Heel mooi allemaal! Wat zijn het toch warme kleuren, de kleuren van de herfst....
GerJanne

Rosina zei

Prachtige herfstreaties Yvonne...schitterend in die warme herfstkleurtjes...

groetjes Rosina