maandag 21 november 2016

Herfst-kaarten

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagochtend 28 november, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 De laatste bestelling voor de actie 25% korting op sets en de laatste aanbiedingen van de Online Extravaganza die dan eindigt. 
 Bestellen kan tot zondagavond 19u via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Mocht er extra interesse zijn in de producten van de Online Extravaganza, gaat er voor die tijd een extra bestelling de deur uit!

---------------------------------------------------------------------------------------------


ONLINE EXTRAVAGANZA!!
21-28 november 2016

We zijn van start gegaan!! De eerste bestelling is er al uit (vannacht om 00.10u hihi)..
Wil je weten wat Stampin' Up! deze week allemaal in de uitverkoop doet? Klik dan
HIER voor het complete overzicht! Ik zal iedere dag van de actie-periode een bericht 
plaatsen op mijn Facbookpagina, om je helemaal op de hoogte te houden!
Klik HIER om naar die pagina te gaan..

Vandaag heb ik ook nog een serie kaarten om te laten zien.. 
In de zomer hebben we in mijn team (Het SU-per Team! klik HIER) voor de eerste
keer een swap gedaan. Dat wil zeggen dat we voor iedereen die meedoet een kitje met materialen maken, naar aanleiding van een voorbeeld-kaart. Ik verzamel alle kitjes en iedereen krijgt van ieder 1 kitje toegestuurd. Je maakt dan jouw eigen variatie met de producten.. Het leuke is, ze worden allemaal anders!!! Deze keer was het thema herfst/Halloween..
Past wel bij het stormachtige weer van deze dagen.. Herfst dan :)

Dit is mijn voorbeeldkaart:

Met drie ovalen als pompoen..
Een echte 'Yvonne-kaart' zoals de anderen zeiden hihi..


En dit zijn de andere kaarten. Het zijn dus materialen 
van mijn team-maatjes en het zijn mijn eigen uitwerkingen..


Kitje van Jolanda.. 



Kitje van Heidi..



Kitje van Ingrid..



Kitje van Marion..


Kitje van Morena..



Leuk he?? Met één thema, zoveel verschillende kaartjes. Vooral ook
heel leuk om met andere materialen te werken dat je zelf zou kiezen..
We zijn alweer druk bezig met de nieuwe ronde: Kerst/Winter!

Zie je die gekleurde dotjes op diverse kaarten? Dat zijn de enamel
shapes en deze zijn vandaag in de Flash Sale!! Ik gebruik ze heel vaak
en met de Sale heb je alle kleuren in 1x!!!

Kom ook in mijn gezellige team en doe de volgende keer mee met de swap :)
Fijne dag!!
Liefs, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------------

De Flash aanbiedingen van vandaag:



1 opmerking:

!neke zei

Mooie kaarten !!!!!!
Dat vosje is te leuk !