donderdag 15 december 2016

Challenges-Donderdag

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagochtend 19 december, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Bestellen kan tot zondagavond 19u via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Waarschijnlijk de laatste bestelling van 2016!

Tot en met 3 januari 2017: Year-end Closeouts!
Dat wil zeggen tot 60% korting op retired producten uit de najaarscatalogus.
En daarvoor geldt: op is echt op! Bestel jouw aanbiedingen maandag mee!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Daar zijn we weer! Eindelijk na een week..

Er is nogal wat gebeurd in die week.. We zijn heerlijk een paar dagen met 
mijn familie naar kerststadje Rothenburg ob ter Tauber geweest, dat was echt
zo mooi! Ik zal onderaan een paar foto's laten zien.. Maar op de terugweg
kreeg ik een hele dikke en pijnlijke knie.. Om een lang verhaal kort te maken:
huisarts, spoedeisende hulp, antibiotica waar ik heel ziek van ben.. Maar 
gelukkig helpt het wel en wordt mijn (inmiddels hele) onderbeen langzaamaan
dunner en minder rood. Dus we gaan de goede kant weer op! Ik heb mijn
hobbyzolder daardoor een week niet gezien en wat kun je het dan missen!!


Ik kwam er vorige week al achter dat ik kerstkaarten tekort zou gaan komen..
En ik maar denken dat ik er met ruim 60 wel genoeg zou hebben hihi..
Ik ben aan de slag gegaan met 'Quick & Easy' kaarten met de Project Life kit
'Hello December 2016'. Vorig jaar heb ik echt een December Daily gemaakt,
nu maak ik er kaarten en versieringen mee!! 


Het is een moderne kerst-serie, maar wel heel erg gaaf!
En heel handig voor snelle kaartjes!!


De kleuren zijn, wit, kraft, zwart, rood en groen..


Ik heb er nog meer gemaakt, maar die moet ik nog op de foto
zetten, dus die volgen binnenkort! De kaartjes-set is nog 
verkrijgbaar, met korting! En in combinatie met de sets 'Notecards &
Envelopes' (kant-en-klare kaartjes met enveloppen) gaat een kaartje
maken wel heel snel!!



Nu alle kaarten in enveloppen stoppen en versturen.. Dat is mijn 
taak vandaag!! Zijn jouw kaarten al verzonden??
Kijk voor inspiratie van mijn collega's op het blog van '52 Weeks to
Christmas', klik HIER..



De Eindejaars-Sale bij Stampin' Up! is nog in volle gang!
Dus wil je nog iets hebben of al een voorbestelling doen voor
de nieuwe catalogus op 4 januari? Laat het weten!

Liefs, Yvonne

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een paar foto's van ons weekend Rothenburg...
Als je daar nog niet in de kerststemming komt :)






6 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Yvonne,
wij zijn in juni in Rothenburg am der Tauber geweest. Toen was het er al mooi.
Leuke creaties heb je gemaakt. Ik ben bang dat ik er ook te weinig heb gemaakt. Gisteren meer dan 40 kaartjes verkocht op de kerstmarkt.
Fijne dag,
Monique

Nancy Soetaert zei

fijn dat het de goeie weg opgaat met je knie!
Mooie crea's, leuk doosje en heel toffe kaartjes!
groetjes
Nancy

!neke zei

Zijn weer super creaties !!!!!

Rosina zei

Gelukkig gaat het met je knie weer wat beter Yvonne...dan ben je gelijk uit de roulatie met kaartjes maken...maar die snelle kaartjes van jou zijn toch erg leuk hoor...net als die foto's ...prachtig!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Yvonne....en de foto's....heel erg gaaf!
Jammer dat je zo'n pech hebt met je knie....heel veel beterschap!
Groetjes Diny

Erica ♥ zei


Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt,
mooi hoor.
En mooie foto's ook ☺
Beterschap met je knie !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}