maandag 2 januari 2017

Bouwen aan een nieuw jaar..

Stampin' Up! bestellen? 
Woensdagochtend 4 januari, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Bestellen kan tot dinsdagavond 19u via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Dit is de eerste bestelling van het nieuwe jaar!!
Voor producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus, de jaarcatalogus en de Sale-a-Bration!!

Tot en met MORGEN 3 januari 2017: Year-end Closeouts!
Dat wil zeggen tot 60% korting op retired producten uit de najaarscatalogus.
En daarvoor geldt: op is echt op! Bestel jouw aanbiedingen nu het nog kan!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als eerste:
Voor iedereen de beste wensen voor 2017!!!
Dat het een mooi, gelukkig, liefdevol, gezond en creatief jaar mag worden!

Ik heb er zin in!! Want het Stampin' Up! feest gaat woensdag van start: 
de Sale-a-Bration! Als je Stampin' Up! besteld, zelf demo wordt of een 
party bij jou thuis geeft, er zijn veel leuke extra's te verdienen, dus houd
mijn blog en Facebook (klik HIER) in de gaten..

Ik heb vandaag weer voorbeelden met nieuwe producten:

Ik heb een cadeau-doosje en een kaart gemaakt met de set 'Nailed it'.
SU-per leuk voor mannen-kaarten en cadeautjes!

 Het doosje is kant-en-klaar van Stampin' Up! en ik heb het versiert met
Burlap-ribbon en labeltjes gemaakt met de 'Stitched Shapes Framelits'.

Niet alleen de afbeeldingen, maar ook de teksten in de set zijn echt 
heel erg leuk! Zodat je de set voor verschillende gelegenheden kunt
gebruiken.

De kaart heb ik bijpassend gemaakt door dezelfde materialen te 
gebruiken. Met de afbeeldingen kun je heel makkelijk zelf een 
mooi achtergrond maken.

De teksten en afbeeldingen zijn gestempeld met Basic Black, 
de achtergrond op de kaart met Crumb Cake.

De afbeeldingen zijn ingekleurd met de nieuwe Watercolor pecils,
nieuwe potloden in echte Stampin' Up! kleuren! 


Er zitten twaalf kleuren in. Je kunt de afbeeldingen geheel inkleuren
en dan zo laten, of uitvagen met een Blender pen of met een 

aquapainter (waterpen). Ik heb hier de blenderpen gebruikt.

Ben je net zo enthousiast als ik? En wil je als één van de eerste de 
producten in huis hebben? Bestel dan mee met de verzamelbestelling
en geef jouw lijstje door voor morgen (dinsdag) 19u!

Morgen heb ik weer voorbeelden met nieuwe producten!
De laatste sneakjes voor alles echt online gaat..

Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke mannenset zeg ! Heel leuke voorbeelden heb je ermee gemaakt !

Margot zei

Superleuk! Vind vooral die kleine stempeltjes leuk, de schroefjes en spijkertjes :)
De beste wensen voor 2017 Yvonne!

Rimmie zei

Geweldig leuk is dit!!!!
Lekker stoer!

Groetjes

Rimmie

GerJanne zei

Nou dat ziet er heel gaaf uit! Ideale set voor mannenkaarten, denk ik!
GerJanne