donderdag 9 februari 2017

Challenges-Donderdag

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! De verzamelbestelling van deze week gaat de deur uit op maandag 
13 februariGeef jouw bestelling uiterlijk zondagavond door voor 19.00u.
Dit kan via een mailtje y_vanbruggen@hotmail.com
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Donderdag, challenges-dag! 
Met kaarten voor diverse challenges.. Maar op een één of andere 
manier wel lastige.. Maar gewoon proberen!!

De eerste challenge-kaart is voor het Global Design Project, klik HIER.
Het is een kleuren-challenge en ik heb hem gemaakt met de 'Birthday Blast' set.





En de tweede kaart is voor de '52 Weeks to Christmas' challenge (klik HIER)
en de Liftchallenge (klik HIER). De laatste challenge vraagt doodlen en 
dat is iets waar ik niet zo'n ster in ben.. Maar ik wilde de challenge niet
overslaan! Dus kwam de zwarte fijnschrijver uit de kast.. Heb echt al zulke
mooie uitwerkingen voor de challenge voorbij zien komen, dat ik de mijne
bijna niet durf te plaatsen hihi..


Tot gauw!!
Liefs, Yvonne


17 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Super gaaf dat doodle kaartje. Ik kan dat echt niet. Die andere is ook mooi hoor.

groetjes,
Cynthia

marion zei

de eerste is een inspiratie...nog weinig gedaan met die set behalve cadeautjes inpakken :)
Ik vind de tweede kaart zeer geslaagd....rustig en subtiel

Danielle zei

Nou je doodle kaartje is hartstikke leuk hoor!! Ik had precies hetzelfde, maar wilde toch laten zien dat ik de moeite had genomen ;-) En vond het ook best leuk om een keer toe doen! Je andere kaartje is echt lekker vrolijk met de gekozen kleurtjes.

Diny zei

Gave kaartjes Yvonne....en wat is je doodle kaartje goed gelukt!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke kaarten Yvonne. . Je kerstkaart is erg mooi gemaakt. Zo. Groeten Trijntje

!neke zei

Gave kaartjes !!!!!!
Mooi je doodle kaartje !!!!!

groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie verschillende kaarten Yvonne.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Weer schitterende kaartjes gemaakt Yvonne...leuk gestempeld weer...

groetjes Rosina

Joke de Wit zei

Prachtige kaarten Yvonne.Gr.Joke

marian zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtige kaartjes Yvonne! Ik vind ze super!
Groetjes Suzan

Epie zei

Geweldige kaartjes Yvonne ,die mogen gezien worden !!
Groetjes van Epie

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten Yvonne, ook je liftkaart hoor!
groetjes
Nancy

Jantine zei

Leuke challenge-kaarten, Yvonne. Die van de lift vind ik ook zeer geslaagd!
Groetjes
Jantine

Cornelie zei

Is ook niet makkelijk, maar je moet gewoon durven, dus des te leuker dat je toch hebt mee gedaan. Ik vind het resultaat echt niet verkeerd hoor. Dank je wel Yvonne, super leuk dat je er weer bij bent!

stieneke zei

Mooie kaarten Yvonne.Je doodle kaartje is mooi geworden. Ook ik wilde dit eens proberen en moet zeggen ga het vaker doen.
Groeten Stieneke.

Marjan zei

Zoals altijd vind ik jouw kaarten weer erg mooi! Je kaart voor de Liftchallenge is zeer geslaagd met dat kader en het fiere hert! ik snap best dat het niet altijd makkelijk is, maar je doet het en het is je goed gelukt! Fijn dat je weer meedoet!