donderdag 16 maart 2017

Challenges-Donderdag...

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! Maandag 20 maart,  gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u en ik laat het mee komen..
Kies nog 2 weken  Sale-a-Bration cadeautjes uit!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Challenges-donderdag, maar dan even anders...
Want de hele week is voor mij een challenge! Zoveel te doen
en echt tijd te kort! Maar het zijn wel allemaal hele leuke dingen.
Twee workshops, de Nederlandse Tour met collega's, mijn
presentatie voor OnStage afronden, bestellingen en de kits van maart
verzorgen.. Allemaal Stampin' Up! Dus je hoort mij niet klagen!!
Maar helaas heb ik het hierdoor niet gered om kaarten voor challenges
te maken..

Vandaag een paar werkstukjes en een klein foto-verslagje van de
hele gezellige avond met collega's, die we dinsdagavond in Eindhoven
hadden! Het was echt zo gezellig!
Er waren veel lieve collega's aanwezig en ook veel nieuwe demo's.
Ik zit zelf links vooraan met het witte jasje :)

Ook uit mijn eigen team waren diverse dames aanwezig! #trots
Ellen met haar dochter en Ingrid..

 Marion en Corrie met hun eigen downlines.
Toch bijna 2 tafels vol!! Echt SU-per!!


We mochten twee make&takes maken, altijd leuk om even
bezig te zijn! Het werden een kaart en een cadeau-zakje.



Lijkt het jou ook leuk om er de volgende keer bij te zijn??
Dat kan!! Word ook demo, of stap in voor jezelf (korting)
en ga mee naar SU-bijeenkomsten, onze eigen teamdagen/-avonden
en nog veel meer!!

Alleen de komende twee weken krijg je nog TWEE gratis stempelsets
als je de starterkit aanschaft. Hoe je het pakket aanvraagt?
Stuur me een e-mailtje en ik help je graag verder!

Fijne dag!
Liefs, Yvonne

2 opmerkingen:

Rosina zei

volgens mij weer gezellige dagen gehad met je SU collegaatjes...en je heb weer prachtige celebrate kaartjes om te laten zien...heel ooi gestempeld
groetjes Rosina
DT 52WTC

GerJanne zei

Er gaat denk ik een wereld voor je open als je demo wordt. Leuk zo' ontmoeting van allemaal su collega's. Vell plezier deze week dan maar!
GerJanne