maandag 3 april 2017

Thanks a bunch!!

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! Maandag 10 april gaat er  een verzamelbestelling de deur uit!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u en ik laat het mee komen..
y_vanbruggen@hotmail.com

10 april is de dag dat de retired-lijsten uitkomen, wees er snel bij want op is echt op!!
Wil je er zeker zijn dat je niet naast de producten grijpt omdat ze zijn uitverkocht?
Bestel dan voor die datum!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo!!
Leuk dat je even langskomt! Mijn blogpauze zit erop en ik ga weer
opstarten.. Mijn koffer staat klaar voor hét Stampin' Up! evenement van dit jaar:
On Stage Live! Dat is komende donderdag t/m zaterdag en ik mag zelfs woensdag
al naar Amsterdam. Heel spannend, maar ook wel heel gaaf!
Dus later deze week zullen jullie er alles over lezen!

Vandaag met een kaartje wat ik gemaakt heb voor twee workshops.


De leuke mand en bloemen komen uit de set 'Basket Bunch', SU-per leuk
voor voorjaar en Pasen. Op deze kaart zit ook een techniek om zelf achtergronden
te maken: de emboss-resist-techniek. Heel leuk om te doen! Voor de
achtergrond heb ik een bloem uit de 'Flower Shop' set gebruikt.


De bloemen in de mand zijn ingekleurd met een aqua-painter (waterpen) 
en inkt, in dezelfde kleuren als op de achtergrond zijn gebruikt..
En ik de komende anderhalve week zal het meer Pasen en voorjaar zijn
wat ik laat zien! De materialen liggen al klaar!


Blijf op de hoogte van On Stage en Stampin' Up!
en kom gauw weer even langs!

Liefs, Yvonne


De gebruikte materialen:

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er leuk uit ! mooi lentekaartje
grtjs,martina
x

Diny zei

Prachtig kaartje Yvonne!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi weer dit kaartje Yvonne
Leuk met die bloemen erop...
veel succes op je komende SU event

groetjes Rosina

Marjan zei

Heel mooi kaartje Yvonne en superveel plezier op het event!

marion zei

leuk dat je eer blogt....ik heb je gemist