donderdag 25 mei 2017

Challenges-Donderdag


Hallo!!

Het is donderdag! Tijd voor mijn vaste thema-dag: Challenges-Donderdag!
Ik maak iedere week een aantal kaarten of andere werkstukken naar
aanleiding van challenges die online te vinden zijn.. Zo gebruik je vaak
andere producten of technieken die je anders niet gebruikt en dat is
juist zo leuk!! Deze week Project Life / Scrappen en een kaart..


Foto's van onze zomervakantie in Zeeland, vorig jaar..
Er zitten sneakjes op van nieuwe stempelsets en er zijn
producten gebruikt die er al waren. De challenge die hierbij
hoort is die van 'Dutch Card Lovers', klik HIER.
Het is de uitdaging dat je iets moet gebruiken met als thema:
Ik zie ze vliegen.. En dat mag alles zijn!!

Het zijn een hele lay-out (boven) en een Project Life pagina die
naast elkaar horen.. En ik heb diverse vliegende dieren gebruikt:
zeemeeuwen en verschillende libellen..

Vooral de nieuwe, grote teksten vind ik echt SU-per op 
een lay-out..

De vuurtoren heb ik onderdeel gemaakt van de titel..
De titel is een stempel uit de nieuwe set 'Lovely Friends', gaaf he?!

Maar nou hoor ik je denken, het is toch Dutch CARD Lovers..
Ja klopt.. Ik dacht, Project Life kaartjes zijn ook kaartjes...
Vandaar dat ik een poging waag met de challenge!! 
Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up!


De tweede challenge is de '52 Weeks to Christmas' challenge,
elke week een kerstkaartje, klik HIER. En het is weer tijd voor
de maandelijkse challenge!! Dit keer vragen we je 'Lichtjes' 
te gebruiken op een kerstkaart!  Dat mag in alle soorten 
en vormen zijn.. Kijk even op het blog voor de inspiratie van
mijn mede-DT-leden!! 

De lampionnen komen uit de Moroccan Nights set van Stampin' Up!
Deze heeft ons inmiddels al verlaten, hij is uitverkocht!
Voor een liefhebber: mijn set is eventueel ter overname..
Ik heb de lichtjes letterlijk laten stralen door ze in te kleuren met
de Wink of Stella!

Leuk dat je langskwam! Heb je vragen over Stampin' Up!
of wil je iets bestellen? Laat het weten!

Liefs, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Vrijdag 2 juni, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor donderdagavond 1 juni, 18u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
DIT IS DE EERSTE BESTELLING VOOR DE NIEUWE CATALOGUS!

voor de producten uit de retired-lijsten kan ik t/m 1 juni nog een bestelling
plaatsen.. Zit daar nog iets voor je bij? Laat het weten!




8 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke layout Yvonne, heel mooi, en inderdaad de tekst komt heel mooi tot zijn recht. Ook de PL kaartjes, zijn top, en komen mooi tot zijn recht. Ook gaaf hoe je de vuurtoren verwerkt hebt. En ook je kerstkaart is heel leuk bedacht met de lantaarns. Shine on! Mooie zonnige dag gewenst. Groetjes, Ingrid.

Suzan zei

Prachtig kaart Yvonne!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

heel mooie LO!
Toffe kerstkaart met die Marokkaanse lantaarns!
groetjes
Nancy

Sarah zei

Wauw! Je kerstkaart is zo mooi! Helemaal weg van! Ik vind die lantaarnset zo mooi. Heb al vaak getwijfeld om ze te bestellen. Maar nu ben ik dus te laat. Voor hoeveel doe je ze weg? Xxx

Jantine zei

Mooie lay-out en prachtige kerstkaart, Yvonne!
Wij zijn fietsen, dus ik reageer wat later dan normaal. Nu heb ik wifi, dus kan het even.
Groetjes,
Jantine

Marjan zei

Twee mooie creaties Yvonne, fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

Ellen zei

Wat een toepasselijke PL-kaartjes op het thema "Ik zie ze vliegen" Yvonne.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Margot zei

Ja natuurlijk zijn dat kaartjes :)
Heel gaaf Yvonne! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.