zaterdag 27 mei 2017

I'm Bringing Birthdays Back

Hallo!

Ook zo aan het genieten van het mooie weer? Wat is het fijn he?! 
Lang weekend, je krijgt echt het vakantiegevoel!!

Op zaterdag 10 juni hoop ik weer een jaartje ouder te worden.. 
Vorig jaar heb ik de actie 'I'm Bringing Birthdays Back' gehouden 
en dat wil ik nu weer doen! Het was zo leuk, dus voor herhaling 
vatbaar! 

Wat is de bedoeling? Stuur mij een e-mailtje met jouw verjaardag
en adres erin (y_vanbruggen@hotmail.com), dan krijg je van mij
op jouw verjaardag ECHTE post in de bus. Je komt dan op mijn 
verjaardagslijst!
Stuur je mij dan een kaartje voor mijn verjaardag??

Je voelt je nog jariger met ECHTE post, dus doe mee
en maak mijn lijst langer!!! Hihi...
Niet alleen voor Nederland, maar ik verstuur over de hele wereld :)

Morgen ben ik er weer, met een hele leuke (voor mij nieuwe) bloghop!
Kom je dan weer even kijken?

Liefs, Yvonne


For my English followers: Would you like to swap birthday-cards?
Please send me an e-mail on the address above! My birthday is 
on the 10th of June.. This is for followers from all over the world!!


(kaart van vorig jaar / I made this card last year)



----------------------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Vrijdag 2 juni, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor donderdagavond 1 juni, 18u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
DIT IS DE EERSTE BESTELLING VOOR DE NIEUWE CATALOGUS!

voor de producten uit de retired-lijsten kan ik t/m 1 juni nog een bestelling
plaatsen.. Zit daar nog iets voor je bij? Laat het weten!




7 opmerkingen:

Evy G zei

Wat een leuk idee! Ik weet alleen niet of je ook naar Belgiƫ wil verzenden?

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hoi Evy, ja natuurlijk!! Geen probleem!!!!

Freubelmina zei

Leuk!! Ik ga je een mail sturen en een leuke verjaardagskaart!!
Fijn weekend, lieve groetjes, Wilma

Marijke zei

Leuk kaartje Yvon. Ik sta al op je lijstje als het goed is en van mij krijg je een kaartje met je verjaardag! Heerlijk genieten van dit weekeinde! Groetjes Marijke.

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk idee! Ik voel me altijd zo heerlijk jarig als ik kaartjes met de post krijg. Is toch echt iets anders dan een FB berichtje. Ik ga je mailen en natuurlijk een mooie kaart voor je maken ;-)

Sarah zei

I'm in, maar dat wist je al!
Heb je mijn reactie van gisteren gelezen?

Rosina zei

Leuke actie Yvonne..alleen jij staat al op mijn lijstje en het kaartje voor jou verjaardag staat al gereed...
groetjes en een heel fijn weekend
Rosina