maandag 22 mei 2017

Margrieten en gerbera's

Hallo!!

Leuk dat je even langskomt op deze mooie, zonnige maandag!
We krijgen de hele week mooi weer, jippie!! 
Het is zo mooi buiten, alles weer groen, bloemen overal.. Zo
zag ik afgelopen zaterdag op de fiets overal margrieten staan, 
daisies in het Engels. Daar moest ik iets mee doen! En laat 
Stampin' Up! in de nieuwe catalogus nou 'toevallig' en hele 
productlijn gemaakt hebben met margrietjes.. Dus ik kon aan de slag!

Het werden twee kaarten , een label en een doosje..

Een grote kaart met drie bloemen. De margrietjes zijn ongeveer
6 cm in doorsnede..

Een kleiner kaartje.. Ook alle teksten zitten in de set!

Een transparant doosje, welke kant en klaar te koop zijn en je
zo kunt versieren!

Een label (voor aan een bosje margrieten?)..

In het gras lijken ze net echt hihi.. De hartjes heb ik zelf gemaakt,
zelfgemaakte glitterdots! Daarover later meer..

Maar ik zou ik niet zijn als ik er meer mee wil... In onze kamer heb
ik een gerbera-plant staan.. Ik dacht, die moet ik er ook mee kunnen
maken, dus ging ik nog even door met ponsen!! In verschillende 
kleuren en.... Voila!! Gerbera's in alle kleuren!


Zo leuk om te doen!! Ik voel een workshop aankomen ;)

De set bestaat uit een stempelset en een pons, verkrijgbaar vanaf 2 juni!
Zodra de catalogus uit is, kan ik jullie weer bestelinfo met plaatjes 
laten zien.. Dus voor nu even zo:

Stempels: #143669 €21,00  Pons: #143713 €22,00  Bundel: #145361 €38.50
 Bijpassend Designer Series Paper (DSP): #144137 €13.50

Maak er een mooie dag en week van! Genieten!
Lieve groetjes, Yvonne

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Vandaag, maandag 22 mei, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor vanavond, 21u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten! Nog t/m 31 mei..

Heb je jouw bestellijstje voor de nieuwe catalogus al klaar liggen?
Ook die kun je al doorgeven! Op 2 juni gaat al vroeg de eerste 
bestelling weg!



5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een superleuk, zonnig setje is het zo geworden
geslaagd
grtjs,martina
x

Rosina zei

Prachtig deze creaties met die mooie margrieten erop...heel fleurig...
groetjes
Rosina

Lou zei

These are just all so pretty. Your gerbera sampler is simply stunning. Cheers from Australia.

Colien zei

Wat een leuke serie, heel fleurig, mooi gemaakt allemaal!
grtz.Colien

Danielle's Creaties zei

Gaaffff
Ik ben zelf helemaal verkocht aan de daisy delight set. Je kunt er zoveel kanten mee op.