donderdag 27 juli 2017

Challenges-Donderdag

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Zaterdag 29 juli, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor vrijdagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

Spaar de hele maand juli mee: bij iedere 60 euro krijg je een coupon
ter waarde van 6 euro cadeau die in augustus besteed kan worden.
NU KAN HET NOG!!
--------------------------------------------------------------------------------------


For English or another language, please us the 
'Translate button' on the right.. Enjoy!


Hallo!!

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje voor de challenge van het
'Global Design Porject'. Klik HIER om naar het blog te gaan voor
inspiratie en de challenge zelf! Het is alweer challenge #GDP097
en het is een kleuren-challenge..


Ik heb verjaardagskaarten gemaakt met de kleuren:
Echt een hele mooie combinatie vind ik!! Dus daar kon ik wel
wat mee! Ik moest deze week diverse verjaardagskaarten maken,
dus het werd een klein productie-lijntje..

Ik heb de cupcakes gestempeld en met de stans de tekst 
'Happy Birthday' er doorheen gestanst. De gestanste delen
heb ik laten zitten in de kaart en ze vormen dus een soort
van achtergrond/voorgrond.


Glitter enamel-dots maken het af!! Onderaan dit bericht vind
je alle benodigdheden..

Het is nog een paar dagen 'Christmas in July' bij Stampin' Up!
Dus wil je instappen als demo met de vele extra's of nog vouchers
sparen, het kan nog!! Ik heb daarnaast een extra aktie voor de
bestelling van zaterdag, dus bestel mee!!



Een kerstkaart kreeg ik deze week niet uit mijn handen, hopelijk volgende week weer!!
'n Fijne dag!!

Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte materialen,
klik op afbeeldingen en bekijk ze in mijn online winkel!

3 opmerkingen:

Cornelie zei

Ik vind dit ook weer leuk! Tof gedaan met de tekst en wat een mooie kleuren en super mooi gestempeld!

Connie Collins zei

Yvonne,
I love how you used the Happy Birthday sentiment for a subtle background to your card. It is so much fun. Thanks for playing along with our color challenge this week at Global Design Project.

Nancy Soetaert zei

Ziet er lekker en erg mooi uit. Tof idee met je gestanste tekst!
Groetjes
Nancy