donderdag 17 augustus 2017

Kom je ook?? Er zijn nog plekjes vrij!!


1 opmerking:

lenywim35 zei

Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
Liefs leny
Helaas is dat voor mij veel te ver. Zou dolgraag workshops volgen, zoals ik al schreef of samen met iemand werken, maar ..... grts leny