dinsdag 19 september 2017

Stamp Impressions Bloghop - Memories and More

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10 o'clock


Hallo!

Het is de 19e van de maand en dus tijd voor de Internationale bloghop van het
Stamp Impressions team! Als je vooraan wilt beginnen, begin je bij het blog voor mij, 
van Martina, klik HIER.

We laten jullie dit keer werkstukken zien met de producten van Stampin' Up! 
'Memories and More', voorheen Project Life. Je kunt ze voor veel verschillende
doeleinden gebruiken! 



Als eerste heb ik een scrap lay-out gemaakt van 30,5x30,5cm met als thema 'Herfst'.
Ik de set 'Color Theory' zit voor ieder seizoen wel iets, zo ook voor de herfst. Met 
foto's en de stempelset die erbij past (Colorful Seasons'), maak je in een handomdraai
een mooi lay-out!

De teksten die op de kaartjes staan, passen perfect bij de foto's evenals de kleuren!



Als tweede heb ik ook een kaart gemaakt. Het zijn verschillende teksten die op kaartjes
staan en die mooi combineren. Met ook hier weer de stempelset en stansen die erbij horen,
maak je met een speciaal model kaart weer eens iets heel anders!




Al benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben?? 
Hop dan door naar Babs, klik HIER.
Voor de benodigdheden en bestelinfo, scroll je verder naar beneden!




Veel plezier met hoppen!!



Lieve groetjes, Yvonne






--------------------------------------------------------------------------------------
*OPROEPJE*
Gisteren heeft iemand mij geprobeerd een sms te sturen met een vraag over Stampin' Up! Deze sms is gestuurd naar onze vaste telefoon. De telefoon is een paar keer over gegaan en toen mijn vriend hem opnam, kreeg hij een gesproken sms-bericht. Omdat hij niet snel genoeg was om iets op te schrijven en we het daarna niet konden terug luisteren, is het bericht verloren gegaan. Mocht diegene dit lezen, stuur me een e-mailtje: y_vanbruggen@hotmail.com ! Ik wil je graag helpen, maar dat kan ik nu niet :(
Bedankt!!!

--------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 18 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Ook voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 21.00 uur en ik laat het mee komen.
(Vanaf nu weer iedere maandag, deze keer door internet-problemen later dan anders)
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

September Actie: BIG SHOT!
Klik op de afbeelding voor een vergroting



---------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:






9 opmerkingen:

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Leuke projecten Yvonne!

melomakes.blogspot.co.at zei

Dear Yvonne, your scrap is Wonderful !
Best regards,
Manuela

Martina zei

Very nice projects!
xo, Martina

Yolanda Pasterkamp zei

Leuke projecten weer Yvonne! xxx

rosa Mädchen zei

Like both of your projects. Great job.
Groetjes Babs

Sigrids kreative ART zei

Great job. I love the LO and the card.
Groetjes Sigrid

Rosalien Zwackhalen zei

Prachtige lay-out Yvon en de kaartjes passen er perfect bij. Leuk om in het zelfde thema nog kaartjes te maken. :) Was eerst mijn plan ook maar helaas tijd gebrek. ;)

Bastelengel zei

Beautiful autumn pictures in a beautiful layout.
Eva

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie layout. De kaart is ook heel mooi.