maandag 25 september 2017

Verslag 1e Stampin' & Scrap (crop-) dag

Jaaaa, als internet eindelijk heeft meegewerkt, kun je dit bericht lezen!
Met het foto-verslagje van de 1e  Stampin' & Scrap (crop-) Dag!

Wat was het een geweldig leuke dag.. Ik hoop jullie zo een klein beetje mee
te kunnen laten genieten! Of voor de dames die erbij waren, nog even nagenieten..

Vrijdag ben ik al van Boxtel naar Heesch gereden om alles klaar te zetten.. 
Dat is wel zo relaxed beginnen op zaterdag. Ik kon de hobbyruimte bij 
mijn ouders thuis gebruiken. Dus alles in de auto en hup, naar Heesch!

Er zouden 7 dames komen op deze 1e editie en na een uurtje 'verbouwen'
en alles op zijn plekje zetten, was het klaar! Klaar voor de start!

Aan de twee tafels had ik voor alle dames een plekje om aan de slag te gaan!

De bestellingen voor iedereen en de bedankjes op tafel.
Op deze dag zoek je voor een bedrag je eigen producten uit, deze
mag je meteen gebruiken of je gaat iets heel anders doen, dat is aan jou!

Alle materialen, Make en Takes en diverse voorbeelden op een soort
van inspiratieplank :)

 Nog meer inspiratie..

En daar gaan we!! Op zaterdag om 10.30u ging het feestje van start!!

Alle dames hadden hun eigen projectjes mee genomen om mee aan 
de slag te gaan.. Met hulp van mij en vooral ook elkaar, kom je op
nieuwe ideeën zodat je verder kunt of je gaat met heel veel nieuwe
ideeën naar huis!

 Het was echt heel erg gezellig!! En ja, ook nu waren de tafels
natuurlijk weer te klein, maar geloof dat dat altijd is, hoe groot
de tafel ook is! Hihi...

 Een foto van een aantal van de werkstukken en Make en Takes 
die gemaakt zijn deze dag!

 Dit zijn twee van de Make en Takes, de derde laat ik hier woensdag zien..


En ik mocht zelfs van 3 dames cadeautjes in ontvangst nemen!
Nogmaals dankjulliewel dames, SU-per lief!

Na een dag vol gezellig kletsen, scrappen, kaarten maken, met ebossingpaste
aan de slag, Make en Takes maken, cadeautjes uitdelen, lunchen, kletsen en 
lachen, was het om 16u alweer tijd om te stoppen... Wat vliegt de tijd als het
leuk en gezellig is! 

De dames kwamen overal vandaag, van de andere kant van het dorp tot aan 
Zuid-Limburg toe, echt geweldig! Dankjewel allemaal dat jullie erbij waren!!
Dankjulliewel voor jullie enthousiasme, leuke en lieve  berichtjes achteraf
en inspiratie!!

De volgende datum is al bekend: zaterdag 10 maart 2018! 
Wil je er dan ook bij zijn? Geef je op via een e-mailtje:
y_vanbruggen@hotmail.com. Als de groep echt groter wordt
ga ik een zaaltje regelen in Boxtel. Anders wordt het weer Heesch.
De eerste aanmeldingen zijn al binnen, jippie!!

Wie weet tot dan!!
Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen: