donderdag 19 oktober 2017

Stamp Impressions EUrope Bloghop

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Bloghop start om 10 uur / Bloghop starts at 10 o'clock


Hallo!

Het heeft langer geduurd dan ik verwacht had om weer een berichtje te plaatsen.
We zijn een paar dagen weg geweest (vakantie) en gisteren lag bijna de hele
dag internet eruit.. Maar ik ben er weer!! Leuk dat je langskomt! 

Het is de 19e van de maand en dus tijd voor de Internationale bloghop van het
Stamp Impressions team! Als je vooraan wilt beginnen, begin je bij het blog voor mij, 
van Babs, klik HIER.

We laten jullie dit keer werkstukken zien met als thema 'Spooky Days'. 31 oktober is
het Halloween. Het leeft hier in Nederland niet zo heel erg, als zie je wel steeds meer
winkels waar ze Halloween spulletjes verkopen..
Ik heb een paar vriendinnen die net als ik van het leuke en grappige Halloween houden,
dus ik maak ieder jaar wel een aantal kaarten.


De bundel 'Spooky Cat' is wel heel erg leuk! Met stempels (die ik ook 
gebruikte voor de Harry Potter kaart, klik HIER), de cat punch en het
bijpassende papier. 


Het papier is grotendeels echt Halloween, maar de stempels en
pons kun je voor veel andere dingen ook gebruiken!


Dit flesje en de 'treat-tube' met JellyBeans in bijpassende kleuren, maakte
ik voor de team-avond vorige week, een klein extraatje :)


Zo vind ik Halloween wel leuk!!
 Onderaan dit bericht vind je de producten die ik gebruikt heb.
Komende maandag gaat er weer een verzamel-bestelling uit en
heb je de Halloween producten nog op tijd in huis.




Wil je mee hoppen vandaag en inspiratie opdoen?
Begin dat vooraan bij Babs (klik HIERen hop hierna verder naar Manuela (klik HIER).



Veel plezier!!

Lieve groetjes, Yvonne



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 23 oktober gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Ook voor de Oktober-Actie DSP, zie hieronder en jouw Halloween producten!

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


De hele maand oktober:

Geselecteerd Designer Series Paper 3 + 1 GRATIS
Je zoekt zelf uit welk pakket je gratis als 4e ontvangt!



---------------------------------------------------------------------------------------------


De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb

10 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke creaties! X

Rosina zei

Het is weer prachtig allemaal Yvonne..leuke halloweencreaties...

groetjes Rosina

Sigrids kreative ART zei

Wonderful card and goodies.
x Sigrid

rosa Mädchen zei

Great projects. Like the spooky card very much.
Groetjes Babs

melomakes.blogspot.co.at zei

You really did a great work...i like your ideas..
Best regards..
Manuela

bastelengel zei

Cool card and sweet & spookey give-aways!
Eva

lenywim35 zei

Het zijn heerlijke halloween creaties. De kleurencombi is ook erg gaaf. grts leny

Martina zei

Great projects!
xo, Martina

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een leuke vakantie heb jij gehad!!! Gefeliciteerd!
Maarreh, de kat is wat lang alleen geweest: heeft een plasje laten lopen en de rat gaat er gauw vandoor.... Leuk gevonden!

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Helemaal leuk en inderdaad zo is Halloween leuk! Groeten Miranda