donderdag 23 november 2017

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Hallo!

Vandaag een keer geen challenges donderdag.. Er zijn zoveel bloghops
deze week, dat ik er helaas geen tijd voor heb gehad.. Maar komende 
zondag weer kerstinspiratie op de 4e zondag van november, kom je dan
even kijken?

Wel heb ik nieuws! Het Challenge-blog 'Crazy for Cas' komt terug!! 
En het leuke is, dat ik weer lid mag zijn van het DesignTeam!
Op 4 december is de eerste nieuwe challenge.

Wil je weten wie er nog meer in het DesignTeam zitten of wat het inhoudt?
Kijk dan alvast op het blog, klik HIER.

De Online Extravaganza loopt nog steeds! Wil je korting op Stampin' Up!
producten? Kijk dan even in de informatie hieronder. 

Fijne dag!!

Lieve groetjes, Yvonne




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zondagavond 26 november gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Maandag gaat er nog een bestelling weg, voor de Flash Sale 
van de Online Extravaganza!!
Klik HIER voor alle informatie en de aanbiedingen.

Voor het reserveren van de Stamparatus Tool, zie het bericht van 
woensdagavond 15 november, klik HIER.
Reserveren kan met de 3e ronde in januari (nog 2).

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20 t/m 26 November

Alleen deze week!! Tot en met zondag kortingen oplopend tot 40%! 
Op maandag 27 november FLASH SALE!! Klik HIER voor alle informatie.

1 opmerking:

Rosina zei

Gefeliciteerd dat weer deelneemt in dat challengeblog Yvonne, ik ben zojuist al een kijkje gaan nemen en ik kom zeker terug op 4 december...
Groetjes
Rosina
DT 52 WTC