donderdag 14 december 2017

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button

on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Hallo!!

Nog anderhalve week en dan is het Kerstmis! 
Het einde van de '52 Weeks to Christmas' is in zicht... Weer een jaar
vol met iedere week een kerstkaart op donderdag.. Ik had er dus al 
heel wat, maar ben nog aan het bij maken, ik kom er tekort!

Vandaag heb ik kerstkaarten inspiratie voor als je ook nog aan de slag 
moet! Kijk ook even op het '52 WTC' blog wat mijn collega DT-leden
hebben gemaakt: klik HIER.


De vijf kaarten die je hier ziet staan, zijn van de swap die we met 
mijn team gehouden hebben. We wisselen dan enveloppen uit met
materialen erin, maken zelf een voorbeeldkaart en je krijgt envelopjes
van anderen waarmee je dan zelf een kaart kunt maken!

De kaart hierboven is van mijzelf en de vier hieronder heb ikzelf gemaakt met de
kitjes van de andere dames! Zo leuk om te zien wat iedereen met de materialen maakt!

 Kitje van Jolanda Etman                      Kitje van Heidi v/d/ Heuvel   

 Kitje van Ingrid Heijnen                                      Kitje van Maaike van Geffen


En ik heb nog meer kerstkaarten om te laten zien :)
Deze zijn voor de challenge van het  Global Design Project #GDP117,
klik HIER om naar het challenge-blog te gaan.


De opdracht deze week is: de onderstaan de kleuren gebruiken.
Mooie kerst-kleuren, dus het werden kerstkaarten..

En meteen een stapeltje, want ik kwam kaarten tekort!


Ik hoop dat je inspiratie hebt kunnen opdoen! 
Veel SU-cces nog met kerstkaarten maken als je (net als ik)
nog niet helemaal klaar bent :)

Lieve groetjes, Yvonne




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP, mag je jouw bestelling 
 doorgeven. Ik ga dan proberen de producten nog te bestellen.

Maandag 18 december gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar! Je kunt
nog wel zelf een tool reserveren t/m 30 december. Stuur me een e-mail voor meer info.

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure al binnen! 
Wil je er ook eentje ontvangen? Laat het me dan weten!

10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Dat is heel wat kerstkaarten-inspiratie! Mooie kaarten!
Fijne dag
Nancy

Annemarie en Merit zei

Prachtig zijn ze stuk voor stuk, net als Nancy zegt, hier doen we volop inspiratie op!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Diny zei

Wat een berg PRACHTIGE kaartjes Yvonne.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn een heleboel hele mooie kaarten Yvonne. Inderdaad leuk om te zien en om inspiratie op te doen.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Prachtig allemaal !!!!

groeten Ineke

Rosina zei

Nou jij ben ook weer super creatief bezig geweest Yvonne, zo een leuke kaartjes zijn dit...en leuk om zo een onderlling swapje te houden...
heel veschillend allemaal...

groetjes Rosina

Jantine zei

Leuk Yvonne! Leuk idee ook zo’n swap met materialen.
En nog een hele productie, zo die kaartjes.
Ik had er voor het eerst in jaren genoeg zelfgemaakt dankzij 52WTC :-)
Groetjes,
Jantine

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten, bedankt voor de inspiratie ! En je serie is ook superleuk ! Groetjes, Enny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Yvonne, met de foute kersttrui. Ik heb hem nog te weinig gebruikt, maar deze gaat gewoon mee naar volgend jaar.
De swap kaartjes zijn ook erg mooi en divers geworden. En je kerstkaart voor GDP is erg leuk, ik hou wel van kransen op je kaart. Groetjes, Ingrid.

Nicole Parmentier zei

Oh die met die trui is wel erg gaaf! Ik heb zo getwijfeld over deze set.. zou ik misschien dan toch? De andere kaartjes zijn ook prachtig, ik heb gisteren een exemplaar mogen ontvangen, blij mee!