woensdag 13 december 2017

Het SU-per Team! Bloghop

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Bloghop start om 10 uur / Bloghop starts at 10 o'clock


Vandaag is de eerste bloghop van mijn eigen team: Het SU-per Team!





Ik ben trots en dankbaar voor al mijn teamleden! Degene die er echt 
hun werk van maken of als hobby-demo zijn ingestapt. De meeste dames
zijn inmiddels al veel langer demo dan ze van tevoren hadden kunnen
bedenken. We organiseren diverse dingen, zoals een team-avond, kaart-swaps
en kaart-uitdagingen. Deze laatste hebben we nu 2x gehouden en de 
uitwerkingen willen we graag met jullie delen! Vandaar een hop! 
Niet iedereen heeft een blog, dus je hopt ook langs Facebookpagina's!

De challenge van december was 'een ronde kaart' maken.
Ik heb een easel-card in de vorm van een sneeuw-globe gemaakt.
De afbeeldingen komen uit het DSP 'Christams around the World'.
De 'voet' is gestanst met de set 'Hearth and Home Thinlits',
het raam en de luiken.

De globe kan blijven staan.

De eerste challenge van november was een speciale vorm.
Een kaart met omgevouwen flap en daarin een kaartje.
Één van de teamleden had dit model gezien, ik geloof bij
Noor! Design.

Ik maakte er een Nederlands kaartje van met de deur en
afbeeldingen uit de set 'Thuiskomen'.


Ben je benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Dan kun je hoppen!
Je vindt hier alle deelnemers. Omdat het de eerste keer voor een aantal
dames is, is het meteen even een testje hoe het werkt!

1. Yvonne - je bent hier
2. Ingrid
3. Maaike
4. Ellen (Facebook)
5. Jolanda (Facebook)

Een lijstje van de gebruikte materialen (de globe en de stempels van
de vouw-kaart) vind je onderaan dit bericht.
Heel veel plezier met hoppen!!

Lieve groetjes, Yvonne






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP, mag je jouw bestelling 
 doorgeven. Ik ga dan proberen de producten nog te bestellen.

Maandag 18 december gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar! Je kunt
nog wel zelf een tool reserveren t/m 30 december. Stuur me een e-mail voor meer info.

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure al binnen! 
Wil je er ook eentje ontvangen? Laat het me dan weten!


------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).


Product List

Geen opmerkingen: