zondag 17 december 2017

Stamping Sunday Bloghop

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10 o'clock


Normaal gesproken is het de vierde zondag van de maand om te hoppen
met het DesignTeam van Stamping Sunday (Sara Levin), maar door de feestdagen 
is dit verschoven en hoppen we vandaag!

Deze maand zetten we de nieuwe suite 'Picture Perfect Birthday' in de spotlight. Een leuke serie met een o.a. een stempelset en mooi papier. Iedereen heeft werkstukken gemaakt met deze set om je ideeën te geven wat je met de set kunt doen! Dit zijn mijn uitwerkingen (pas op, het is een lange post!):


Een set met een cadeau-envelop, verjaardagskaarten, kaars
en een cadeautje.. Ik vind de kleuren zo vrolijk van deze serie!

De cadeau-envelop.. Voor een 40e verjaardag, met inhoud..

Er zit een VVV-bon in om zelf iets moois uit te zoeken!

De kaars met een wikkel en wens erop...

Het cadeautje met een zelfgemaakte gift-bow erop.
Zie je de kaarsjes op het DSP (papier)? Dit blokje heeft 
allemaal echte foto's op één kant van het papier staan en 
op de andere kant staan leuke figuurtjes. Het is een blokje 
van 15x15cm.

De verjaardagskaart (gift-bows zijn ook foto-papier)..

Het zwarte lint (uit de jaarcatalogus) heeft mooie glitters!



Deze set staat in de nieuwe voorjaarscatalogus, welke
ik inmiddels verzonden heb aan mijn klanten. Iedereen
kreeg dit kaartje erbij, het was echt productiewerk :)
Ik kan de producten nog niet plaatsen, dat gaat pas op 
3 januari. Maar zo heb je vast een idee!

Dit is de set zelf:
Picture Perfect Birthday item 145519 buy it beginning January 3, 2018 http://bit.ly/ShopwithSara
Picture Perfect Birthday - Photopolymer - #145519 €21.00

 Ook heb ik het kaartje aan cadeautjes gehangen voor 2 zusjes die
jarig waren, met een acetate-box (blijft) met kinderthee en snoepjes erin.


Klaar voor meer inspiratie?
Dit zijn de dames die deze maand mee hoppen, met Brian King als gastdesigner!!






Later vandaag nog een berichtje met een blog-candy! 
Want ik heb vandaag iets te vieren!!

Lieve groetjes, Yvonne



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP, mag je jouw bestelling 
 doorgeven. Ik ga dan proberen de producten nog te bestellen.

Maandag 18 december gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
De goede-doel-actie loopt ook tot en met maandag!! Zie het bericht van vrijdag 15-12.

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar! Je kunt
nog wel zelf een tool reserveren t/m 30 december. Stuur me een e-mail voor meer info.

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure al binnen! 
Wil je er ook eentje ontvangen? Laat het me dan weten!


10 opmerkingen:

Cornelie zei

Een en al inspiratie. Mooi en vrolijk papier is dit. Onwijs leuk allemaal Yvonne!

Sara Levin zei

Great group of projects Yvonne! I particularly like the oblong gift envelope. I think I need to try that size.

DB zei

Hi Yvonne,
Wat heb je er weer een feestje van gemaakt. Echt fantastische projecten.
Groetjes,
Danielle

Miriam zei

Wat een prachtige dingen heb je gemaakt! En ik ben helmaal verliefd op het vierkante doosje met kaarsjes en cadeaustrik...love! 😍

Brian King zei

Wow, Yvonne! What an amazing collection of projects - your use of this paper is quite fun and beautiful. Thanks for sharing and for allowing me to hop with this group today. What fun!

Lynsay zei

Wow!!! These projects are stunning! I love the 40th birthday card! And that box with the homemade bow is incredible! And the last card with all of the bows on it is right up my alley - simple, yet so, so beautiful!!

Unknown zei

Hi Yvoone, I absolutely love your projects, my favourite is the belly band on the candle and its bos. I am beginning to like this DSP more and more. :O)

Lea Denton, The Crafty Spark zei

WOW Yvonne! What a wonderful selection of goodies :)

Kelly Kent zei

You've been working hard Yvonne - beautiful! That bow is amazing! Kelly x

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg.