donderdag 11 januari 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Het is donderdag, dus challenges-dag!

Met het voorbereiden van 3 workshops voor deze en volgende week, 
ben ik er helaas niet aan toe gekomen om een kerstkaart te maken..
Maar ik heb wel een kaart voor de nieuwe challenge van het Global
Design Project (klik HIER) gemaakt! Het is alweer challenge #GDP120.

Dit is mijn kaart:


 Het is de bedoeling deze week dat je een voorbeeldkaart
als inspiratie gebruikt. Ik heb de schets hetzelfde gehouden,
maar andere materialen gebruikt.


Het is een kaart voor een dame die hostess is van eenworkshop
op locatie die ik mag verzorgen, zo leuk om te mogen doen!


Hopelijk lukt het volgende week weer om ook een kerstkaart te maken!
Onderaan vind je een overzichtje met de gebruikte materialen.

Denk je er al langer over om in te stappen als demo? Doe dat nu!
Waarom hoor ik je denken :) Vanaf komende dinsdag kunnen we
ons weer registreren voor het halfjaarlijkse evenement OnStage
en vol is echt vol!! Dus wil je erbij zijn? Dan kan dat als je inschrijving
als demo verwerkt is en daar gaat soms een paar dagen overheen.
Join the fun!!! Informeer naar de mogelijkheden.


Lieve groetjes, Yvonne




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maandag 15 januari gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit, uit
de speciale brochure!

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

Product List

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een mooie kaart Yvon! En zo toevallig: ik had ook geen tijd voor een kerstkaart en heb een post geschreven met kaartjes met hetzelfde papier. Dus als je even tijd hebt vanavond of morgen.....
Groetjes,
GerJanne

lenywim35 zei

Mooie kaart Yvonne. Het papier dat je gebruikte is zo vrolijk.
Ik had wel een kerstkaart, maar eentje die ik 14 december al maakte.
Ik ga nu een tweede snijden samen met Wim. Een mes hanteren - of snijmachine -lukt me niet meer. Maar hou er de lol in.
grts leny