donderdag 22 februari 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Het is donderdag!! Tijd voor een paar challenges!

Ik kan het even niet opbrengen om kerstkaarten te maken, erg he?!
Hihi.. Maar ik heb nog zoveel andere leuke (niet gebruikte) materialen..
Ik haal het zeker in!


Ik heb een eerste Paas-kaart gemaakt voor de nieuwe 
challenges van het Global Design Project #GPD126. Klik HIER
om naar het blog te gaan en de voorbeelden te zien. De 
challenge is deze schets gebruiken:


Het zijn allemaal verschillende materialen, zo komt het haasje uit de 
set 'A Good Day'. Ik vind het heel leuk om zo vanalles te combineren.
Onderaan dit bericht zie je alle materialen staan.

Het hertje komt uit dezelfde set en daar heb ik twee mini-kaartjes
mee gemaakt.. Restjes opmaken!

Lieve groetjes, Yvonne





--------------------------------------------------------------------------------------------

Donderdag 22 februari gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor donderdag 11.00 uur en ik laat het mee komen.
Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit, uit
de speciale brochure! Vanaf de 16e worden 3 nieuwe SAB-producten toegevoegd:



Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de bovenstaande producten-brochure, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

Product List

3 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtige kaartjes Yvonne...leuk lenteachtige uitstraling hebben deze...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Pasen, kan natuurlijk ook op donderdag....
Heel mooie kaartjes!

Janneke zei

Wat een mooie kaart Yvonne ;O)
Leuk dat je meedoet bij GDP deze week!