zondag 25 februari 2018

Stamping Sunday Bloghop - Lots of Happy

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10 o'clock



Het is de vierde zondag van de maand en dus tijd om te hoppen 
met het DesignTeam van Stamping Sunday (Sara Levin)Deze maand zetten we kits in de spotlight!
Ik heb gekozen voor de 'Lots of Happy' cardkit. Een hele mooie kit, met (bijna) alle materialen
om 20 prachtige kaarten te maken. MET 4 NIEUWE kleuren watercolor-pencils! En een
mooie stempelset. Je kunt alles goed zien in dit YouTube filmpje: klik HIER.


Afbeeldingsresultaat voor lots of happy card kit stampin upAfbeeldingsresultaat voor lots of happy card kit stampin up
Dit zijn mijn uitwerkingen. Met als eerste de 5 kaarten zoals ze
beschreven staan in de kit:



Maar ik heb er ook nog iets anders mee gemaakt, een scrap lay-out op 30,5x30,5cm.




Ik heb niets extra's toegevoegd, alleen een geel watercolor potlood uit de set van 10.
De donkerdere kleur groen met het geel passen bij de kleur van de foto. Het is al een
oudje, van mij uit 1980. Toen was ik nog lief hihi..

Klaar voor meer inspiratie? Dit zijn de dames die deze maand mee hoppen:



Veel kijk-plezier en inspiratie!!
De productinformatie vind je onderaan dit bericht.

Ik heb een workshop ingepland met deze kit! De kit kost €42,50
voor het maken van 20 kaarten, 4 van ieder zoals hierboven op de 
foto staan, inclusief de 4 nieuwe kleuren watercolor pencils.
De workshop inclusief de kit komt op €45,00.
Datum: Donderdagochtend 29 maart of 
Donderdagavond 12 april.
Wil je van alle kaarten één maken, dat kan ook, dan komt de
workshop op 10 euro per persoon. Dan maak je de kaarten met 
mijn materialen. Schrijf je nu in! Vol is vol!


Lieve groetjes, Yvonne






--------------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 26 februari gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondag 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit! 
Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de extra producten-brochure per 16 februari, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:


(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

Product List


8 opmerkingen:

Rosina zei

Schitterende creaties heb je met deze kit gemaakt Yvonne...allemaal echte toppertjes...

groetjes Rosina

Sara Levin zei

I completely love your scrapbook page! That huge smile is the perfect thing to go with Lots of Happy. Wonderful1!

Lea Denton, The Crafty Spark zei

Oh my that’s such s beautiful page! Looks stunning 😍

Denita Wright-Smee zei

I just love your scrap layout, Yvonne. I cannot translate right now, but is that little girl you? So cute! This makes me smile. D cox

Dani Dziama zei

Love your scrapbook page! The layout is awesome! I love how you incorporated an envelope as a page element! Beautifully done!

Lynsay zei

oooooh! I love your scrapbook page! I really like how you layered the negative of the leaves on the page (it's too pretty not to use up) and the envelope pocket. And you were a cutie, no doubt! Thanks for sharing!

Hermien zei

Het ziet er mooi uit Yvonne, en wat een schattige foto!

Groetjes Hermien

Thamar, zei

hoi hoi
wat een super leuke lo daar mag je er voor mij elke dag wel een van maken. top hoor
fijne avond
groetjes Thamar