donderdag 27 april 2017

Challenges Donderdag - sneak nieuwe catalogus

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Maandagochtend 1 mei gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u ik laat het mee komen: y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kijk voor het Koningsdag-bericht één bericht eerder, klik HIER.

Terwijl Koningsdag nog in volle gang is, heb ik toch al een
nieuw berichtje voor jullie!

Vandaag is de nieuwe maand-challenge op het '52 Weeks to
Christmas' blog begonnen: Maak een grappige kerstkaart.
Mijn collega DT-leden hebben ook hele leuke kaarten gemaakt,
klik HIER en doe gezellig met ons mee!!


Het kan kloppen dat je deze materialen nog niet kent, want er
zitten allemaal nieuwe producten van Stampin' Up! op verwerkt.


Vooral het varkentje is echt zo leuk!! Ik heb er een kerst-engel-varkentje
van gemaakt, met een mooie nieuwe roze kleur, Powder Pink.


Er zitten meer varkentjes in de set, leuk he??


En aan de binnenkant een kerst-wens..
Zo zie je maar, dat materialen die eigenlijk niet voor kerst bedoeld
zijn, toch een hele leuke kerstkaart vormen!

Ik kan de nieuwe catalogi bijna gaan bestellen!
Wil je ook een exemplaar thuis gestuurd hebben? Laat het weten.

Lieve groetjes, Yvonne

5 opmerkingen:

Margot zei

Ohhhh deze stempelset is echt een must have! Superleuk kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dit ziet er wel erg leuk uit Yvonne, wat een leuke stempelset en je kaart is zó gaaf.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

als dat geen te gekke kerstkaart is! SU-perleuk Yvonne!
groetjes
nancy

Evy G zei

Dat varkentje is gewoon geweldig! Maar de tekst vind ik ook heel mooi hoor! Al die lettertypes samen, super!

Margo zei

Das echt een erg grappige kerstkaart ! Die varkentjes hebben alvast een erg hoog 'hebben-'gehalte !