donderdag 26 mei 2016

Bloghop Team Utopia!! Samen met challenges-donderdag..

Stampin' Up! bestellen? Woensdag 1 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
De eerste bestelling uit de nieuwe catalogus! Geef je bestelling door voor zondagavond 21u. Wil je nog iets uit de oude catalogus? Laat het weten!  Tot 1 juni kan dit besteld worden..
Via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Hallo!!

Alles werkt weer hier thuis, gelukkig op tijd om mee te kunnen doen aan deze bloghop!

Leuk dat je meedoet aan de bloghop van het Utopia Team!!
We willen jullie inspiratie geven voor de nieuwe catalogus die volgende week
woensdag, 1 juni, live gaat!  De bloghop start officieel om 9u!!
Ben je te vroeg? Kom dan later nog even terug!!



Als het goed is ben je op mijn blog terecht gekomen via Mandy (klik HIER).
De bloghop begint bij Tryntsje (klik HIER), dus ben je niet helemaal vooraan
begonnen en benieuwd wat iedereen gemaakt heeft, ga dan naar haar blog!
Je vindt ook een lijst bij haar met alle deelnemers erop (mocht je ergens vast lopen)
en je hopt dan via de verschillende blogs van de eerste naar het laatste! 

Iedereen heeft in ieder geval één set in de spotlight gezet en er een voorbeeld
mee gemaakt. Ik heb zelf de 'Baby Bear' set en de 'Pineapple' (ananas) gekozen
en hieronder zie je wat ik ermee gemaakt heb.

Wat is hij toch leuk he? Baby Bear! Dit kaartje is voor de geboorte van een meisje met de mooie, nieuwe roze kleur: Flirty Flamingo!

Ook de teksten zitten in de set. De dots komen uit een andere set: Handmade for you.

Maar natuurlijk kun je ook hele andere kaarten maken met de beer, wat dacht je van een kerstkaart? Ik heb even een combinatie gemaakt voor de '52 weeks challenge' van  de komende maand. Het is mijn voorbeeld als DesignTeam lid voor de challenge 'ronde kaart met dier' (klik HIER).

Een easel-kaart in de vorm van een kerstbal..

En dan nog de ananas, Pineapple stempel! Daar wordt ik ook helemaal vrolijk van!
Een ananas staat voor mij echt symbool voor zomer! En die willen we wel zien komen :) Het is een grote stempel van alleen de ananas, de overige stempels komen uit andere nieuwe sets.


 En nog een ananas-kaart in hele andere kleuren, de kleuren voor de challenge van
het Global Design Project (klik HIER) van deze week #GDP037.



Weggeef-actie!
Voor iedereen die vandaag meedoet aan de bloghop en bij mij een reactie achter laat heb ik een winkans!! Op een cadeaubon van €10,- te besteden bij mij aan Stampin' Up! producten!
Je doet automatisch mee en hoeft verder geen speciale reactie achter te laten! Mag wel hihi, maar hoeft niet!! Het enge wat ik wil vragen is, als je nog geen volger bent, om dan volger te worden van mijn blog..

Dat was mijn berichtje! Je hopt nu verder naar Kitty (klik HIER).
Of gebruik de buttons 'vorige' en 'volgende' hieronder. Klik ze aan en je komt op het vorige of volgende blog! Heel veel plezier nog en kom je nog een keertje langs??

Lieve groetjes, Yvonne




  



38 opmerkingen:

Ruth zei

Tolle Werke liebe Yvonne!
Herzliche Grüße Ruth

Diny zei

Het ziet er allemaal weer perfect uit Yvonne....jij werkt zo netjes....prachtige kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Yvonne,
het ziet er weer heel mooi uit! Ik had het geluk wat te mogen zien van Ingrid (in het echt, wat zij kon pre orderen) en zo ook de ananas. Heel tof!
Ook de berenkaart is leuk.
Groetjes,
GerJanne

Marlieke zei

Stuk voor sruk hele mooie en leuke kaartjes!

digitalie zei

Wat een mooie projecten Yvonne. En ja, die ananas is gaaf!

Groetjes,
Natalie

Marzeecreatief zei

Wat een leuke creaties

Crejabeja zei

Aardige voorbeelden

Trijntje zei

De berenkaart is erg leuk Yvonne. Groeten Trijntje

anneke's creaties zei

wat een schitterende berenkaartjes heb je gemaakt
en die met de ananas zien er ook al zo tof uit
ja van mij mag de zomer toch eindelijk wel beginnen

groetjes anneke

Freubelparadijs zei

Oh die beren. Die is zo mooi. Hij staat bovenaan mijn lijstje. Mooie voorbeelden!

Agreable.stampin.fun zei

Ben ook zo weg van die beer......super leuke dingen heb je weer gemaakt Yvonne

SoStampFul zei

Wat een ontzettende leuke creaties , ben er helemaal weg van en ja die beer, ben zo blij dat ik die al heb!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

De beer is zo gaaf! Ook je kerstkaartje met de beer is super bedacht...de achtergrond stempel is erg leuk met die open bollen, en de ananas heb ik me ook besteld, heerlijk zomers bij jouw, maar met een andere kleur weer een ander effect, mooi hoor. Groetjes Ingrid

marion zei

prachtige voorbeelden Yvonne

Miriam zei

Oh, wat een leuke creaties weer! Dat wordt weer pinnen... ;-)

Jolanda Etman zei

Mooi weer Yvonne. Ik vind vooral die beer erg leuk

jacqueline Higler zei

Hoi Yvonne,

Ik vond de beer een beetje nou nou. Maar na het zien van deze creatie´s denk ik het het toch wel een beregoede stempelset is. Erg leuk ook om te laten zien dat je er leuke kerstkaarten mee kan maken. Want alle echte kaartenmakers gaan binnenkort natuurlijk alweer aan de gang met de kerst. Echt een goed idee.

Groetjes Jacqueline

Marzeecreatief zei

Als echte berenliefhebber, wil ik de beer wel erg graag

Teneale Williams zei

All your cards look wonderful. So happy one of them was inspired by Global Design Project colour challenge, we love having to play along.

Cynthia van der Wilk zei

Hele mooie kaarten. Vooral de ananas is leuk.

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Petra L zei

Ik ben gelijk volger van jou en nog een aantal dames geworden want ik vind het altijd erg leuk inspiratie op te doen en mooie dingen te zien voorbij komen.
Je annanas is schitterend!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een schatje dat beertje! Echt tof! De ananas is heerlijk zomers en je hebt er mooie kaarten mee gemaakt. Ik ga ook eens rondhoppen bij de anderen :). Groetjes, Linda

Ellen Hamhuis zei

Die beer moet ik ook!!!!!!
Prachtige projecten Yvonne, en inderdaad zo tover je de beer ook zo om tot een kerstkaart.
Ik houd ervan.

marian zei

Vier prachtige kaarten heb je gemaakt. Schitterend hoor.
Groetjes van Marian.

Paula Dobson zei

Goodness, you have been busy. I love all of your creations! The Pineapple one does look good in the colours of this weeks challenge too! Thanks for playing at Global Design Project with us this week.

Unknown zei

*zucht* ben zooooo weg van de beer. Staat zeker op mijn lijstje.
Was nog niet zo weg van de ananas, maar war jij er mee gemaakt hebt is wel gaaf.

Unknown zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt, die beer is erg leuk

vrolijkheidzelve zei

Totaal verliefd op de ananas!

Ik vind de rond easel-kaart erg leuk, bedankt voor de inspiratie!

Liefs, Ilona

Stempelenmetlinda zei

Keileuk! Vooral de ananassen. (Ik vind het beertje stiekem een beetje creepy...)

Kylie Bertucci zei

Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge. I adore your pineapple card, I'm so obsessed with pineapples at the moment. Well done!!

Anoniem zei

Als ik de berenstempel zo zie is hij toch wel erg leuk! Aan de ananas moet ik nog wel wat wennen. Groetjes Sylvia

Jess zei

Gorgeous collection of cards! Thanks so much for joining in with this week's Global Design Project!

Brian King zei

Yvonne - I adore your projects. The Tip Top Taupe and Mint Macaron pineapple is a delight! Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project color challenge!

Ingrid Heijnen zei

Yvonne! Echt super leuke kaarten, de beer heb ik al..Je hebt me al om voor de flamingo...Nu moet ik ook nog aan de ananas ;) Groetjes Ingrid

Epie zei

Prachtige serie kaartjes Yvonne en zo
verschillend allemaal, de kerstbeer is Super
Fijne zondagmiddag van Epie

Susan Wevers zei

Goed idee die kerstboomversiering, leuk!

Nancy Soetaert zei

Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken!
prachtige berenkaarten! Die ananas heb je ook mooi verwerkt, maar vind ik persoonlijk wat eigenaardig om kaartjes mee te maken
Groetjes, nancy