woensdag 6 maart 2013

Kaartje met een tag

Een klein maar fijn kaartje met tag, voor de challenge
van Dutch Card Lovers (klik HIER)!

Ik heb een easel-kaartje gemaakt met een nestabillities-
stans. Het papier heb ik van mijn moeder gekregen en
dit kaartje is dus ook voor haar! Als het goed is heeft 
ze het inmiddels ontvangen..

Met bloemen van Prima en blaadjes van Crealies..

Wist je dat bij Crealies ook een  tag-challenge loopt de 
hele maand maart?? Dus heb je iets moois gemaakt met
een tag en iets van Crealies?? Doe dan mee! Klik HIER.

Ik lees heel graag wat jullie ervan vinden!!
Lieve groetjes, Yvonne

18 opmerkingen:

Brigitte zei

wat is dat mooi super

groetjes brigitte

Juisie zei

Mooie kaart hoor en wat een mooie tekststempels heb je gebruikt! Je moeder was er vaste erg blij mee! Groetjes joyce

Juisie zei

Mooie kaart hoor en wat een mooie tekststempels heb je gebruikt! Je moeder was er vaste erg blij mee! Groetjes joyce

Juisie zei

Mooie kaart hoor en wat een mooie tekststempels heb je gebruikt! Je moeder was er vaste erg blij mee! Groetjes joyce

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat leuk zeg.
Groetjes Miranda

Louise zei

Leuk model kaartje Yvonne!.


gr.LOuise

martina's kaartjes zei

een heel leuk kaartje ! klein, maar met zoveel details ! mooi
grtjs, martina
x

Joke de Wit zei

Hij is lief Yvonne.Groetjes Joke

Richtsje zei

Leuke teksten, mooie labels en een schitterende bloem...hier zal je moeder heel blij mee zijn! Het model is ook erg leuk gekozen Yvonne!

Groetjes Richtje

Lia zei

Ja, hij is aangekomen en ik vind de kaart en jou superlief! Dank je wel!
xxx mam

Babette zei

Wat een lief kaartje, heel mooi.
Groetjes Babette

Mieke zei

Heel leuk, ziet er mooi uit!

Unknown zei

Wat een leuk model heb je ervan gemaakt, super leuk!

Groetjes, Priskilla

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Yvonne, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Елена zei

Мне понравилась ваша работа! Форма оригинальна!
С теплом, Елена

Marjan zei

ik vind het een bjoetie!! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Ellen zei

Super mooie kaart Yvonne, leuk modelletje!
Leuk dat je meegedaan hebt bij DCL.
Groetjes Ellen


anja curvers zei

Mooie kaart hoor en leuk dat je meedoet bij DCL.