zaterdag 25 mei 2013

Challenge Crazy for CAS Ton-sur-ton

Leuk dat je weer even langs komt op mijn blog!!

Het is tijd voor challenge 19 van Crazy for CAS!!
En het is weer een hele leuke.. Maak een kaart of 
lay-out Ton-sur-Ton!!

Dit is mijn bijdrage:
Een lay-out met een foto gemaakt in de kraamweek 
van Sam in 2009.. Ik vond papa en de kleine 
slapend en moest meteen een foto maken.. Het is 
dan ook wel heel vermoeiend die eerste weer :-)

De stempels zijn van o.a. Basic Grey en Hero Arts.
De wolkjes zijn een stansje van Crealies (Double Fun).

Ben je benieuwd wat de anderen gemaakt hebben??
Kijk dan op het blog (klik HIER).

Fijn weekend!!
Liefs, Yvonne

9 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohh wat lief,mooi gemaakt Yvonne Groetjes Joke

Carola zei

Wat heb je een mooie layout gemaakt, lieve foto.
Groetjes Carola

Carola zei

Klop het dat de challenge nog niet geplaatst is bij Crazy for CAS? Ik kan hem niet vinden.
Groetjes Carola

Nicole zei

In één woord: SCHITTEREND!!!! WAUW!! Ik wens je een fijn weekend. Liefs, Nicole

Gerdine zei

Wat leuk, al die wolkjes!

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een schitterende layout... en die twee manneke's zo slapend... zo lief...

Anita Meijer zei

Wat ziet dit er weer schitterend uit Yvonne, echt top.
Liefs van Anita

Riet zei

Prachtig Yvonne.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Mooie kleuren, prachtige LO ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl