zaterdag 4 mei 2013

Kaartje voor The Play Date Café en Liftchallenge

Ik heb weer een keer een kaartje voor challenges 
waar ik graag aan mee wil doen! 
Het gaat om de Liftchallenge en The Play Date Café!

Dit is mijn kaartje geworden:
Met verschillende restjes papier en stansjes van
Nestabilities en Crealies (tag en vlinder, ook stempel).



Dit zijn de challenges:
De te liften kaart van de Liftchallenge
klik HIER

The Play Date Café kleuren-challenge
klik HIER

Ze zijn alle twee weer superleuk om aan mee te doen!!

Een heel fijn weekend allemaal!!
Yvon x

12 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Yvonne.Groetjes Joke

Nadine zei

Mijn favo kleuren combi, super! Leuk kaartje is het georden! Fijn dat je weer met ons meedoet!

angeleef zei

Wat een mooie kleuren! Jouw kaartje is echt SUPER geworden!!
Groetjes
**Evi**

Doutzen zei

Hallo Yvonne,
Wat een leuke combi van twee challenges.
Het te liften kaartje ben ik al eerder tegengekomen maar ik vind dat je er iets heel moois van hebt gemaakt!
Liefs, Doutzen

Marjan zei

Mooie liftkaart! Gaaf papier ook Yvonne. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

Glenda de Heide zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.

Veel liefs Glenda

Nicole zei

In één woord weer GEWEDLIG, Yvonne! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Wauw Yvonne wat heb je dit weer schitterend gedaan, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Cornelie zei

Die kleuren combi is super!! Lekker knallende kaartje! Dank je wel weer Yvonne!

Rosina zei

Een hele mooie liftkaart Yvonne....Ik vind de kleurencombi helemaal geweldig....
groetjes Rosina

Marjanne zei

prachtig zeg

Donna B. zei

Very pretty card! Thanks for playing at The Play Date Cafe.