woensdag 19 juni 2013

Vaderdag kaart..

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn webwinkeltje, leuk!

Vandaag heb ik een kaart om te laten zien, welke ik voor mijn 
papa op Vaderdag heb gemaakt.. We zijn allemaal weg van
Engeland, dus toen we daar waren, heb ik enkele vintage-plaatjes
gekocht en hier zit er eentje van op deze kaart!

Het papier is van Echo Park (This and That) en ik
heb diverse stansen gebruikt..

De stempels zijn van Prima Marketing.

Leuk details is de postzegel-brad waar ik nog 
een klein plaatje op geplakt heb.

Wil je weten welke stansen ik precies gebruikt heb?
Kijk dan even op het blog van Crealing!! Klik HIER.
Alle producten die ik gebruikt heb, zijn daar te koop!

Fijne (tropische) dag!!
Liefs, Yvonne

13 opmerkingen:

Louise zei

Wat een super kaart heb je voor je vader gemaakt.... enne succes met je Webwinkeltje!.


gr.LOuise

Unknown zei

Hoi,
Je kaartje ziet er weer mooi uit. Leuk gedaan. Mooi alle details. Succes met de warmte vandaag.
Groetjes Saskia

Marjan zei

Mooi hoor, echt een kunstwerkje! Heel veel op gebruikt en een mooie samenhang.

Jeannette zei

Prachtige kaart en zo mooi vintage, groetjes vanaf mijn vakantiestek, Jeannette

Marijke zei

Woow wat een prachtige creatie en veel mooie details. Succes met je webwinkeltje.
Groetjes,
Marijke

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een mooie!
Groetjes Jolanda

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Lia zei

Hij is in het echt nog veel mooier!! Pap was er blij mee en nu staat hij op zijn kantoor te pronken!
Ik zag dat je webwinkeltje van start is gegaan. Veel succes en ik ben benieuwd naar de reacties en bestellingen.
xxx mam

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Yvonne, supermooi is die geworden.
Liefs van Anita

Rosina zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor je Pa...altijd leuk om er een persoonlijk tintje aan te geven....

groetjes Rosina

Renate zei

Kei leuk gemaakt. Het is een gezellig kaartje. Je vader moet het wel leuk hebben gevonden, dat kan haast niet anders.

Groetjes Renate.

Carola zei

Supermooie kaart voor je vader.
Groetjes Carola

Richtsje zei

Geweldig Yvonne!! Wat ziet dit er fijntjes uit! En wat een prachtig vintage plaatje...geweldig!!

Groetjes Richtje