zondag 21 juli 2013

Een kaartje 'Just for you'

Een paar weken geleden liet ik jullie een kaartje
zien met spulletjes die ik ontving uit Hong Kong..
Ik ben nog een keertje met de spulletjes aan de
slag gegaan en heb er iets heel anders van gemaakt
dan de vorige keer :-)

Ik heb een stempelset van Country Companions
gebruikt die ik van iemand heb overgenomen..
Mijn moeder is er al jaaaaren helemaal gek van..
En ik vind het zelf ook wel heel leuk ;-)

Ik heb alleen de wangetjes gekleurd en de rest is
ge-paperpieced. 

 
Degene die de egeltjes kennen, weten dat er altijd een
lieveheersbeestje te vinden is op de afbeeldingen, dus
die moest er ook bij!!


Dit zijn de Etsy Shops waar je de producten kunt vinden:
Craftpon en Stampcow en dit heb ik gebruikt:

Vintage Retro Swirls Flowers, Wooden Mounted Rubber Stamping Block DIY for Showers, Invitations, Greeting Cards, and Scrapbooking - B00068
1 Spool / Roll 15mm x 10m (32 Feet) Japanese Washi Paper Tape, Flower, Floral, Green - 11400010-001

25 Yards 7/8" Swiss Dot / Polka Dot Satin Ribbon, Light Pink, White Dots (1 Spool / Roll) - 10100023-001

10 pcs 30MM BRIDAL Beaded Flowers Wedding Appliques Scrapbooking, Pink, Floral, Chaplets, Corolla - 11100071-010

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijne zondag!! xx

9 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een lief kaartje! Zooooo mooi!!!!

Lia zei

Aaaah! Country Companion egeltjes! Super gedaan!
xxx mam

Marjan zei

Schattig kaartje en wat een leuke spulletjes! Ik ga eens kijken daar.

Renate zei

Kei scheetig kaartje. Heel leuk gemaakt.

Groetjes Renate.

GerJanne zei

Echt een schattig kaartje!
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Echt een superschattig kaartje Yvonne, super.
Liefs van Anita

PIKO hobbyblog zei

Ach wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Pia

Ursula Alice Stegmann zei

Was für eine süsse Karte!!!
Liebe Grüsse, Ulla

Joke de Wit zei

Prachtig gedaan Yvonne,ik heb ze ook en vind het muisje ook zo lief.Groetjes Joke