vrijdag 20 september 2013

Happy Halloween!!

Nee zover is het nog niet.. Maar het schiet alweer op!
Dus naast kerstkaarten, ben ik ook al begonnen met
Halloween-kaarten. Deze eerste twee heb ik gemaakt
voor in mijn webwinkeltje..

Ik heb een paar stempelsets van Stampin'Up Halloween
overgenomen en die zitten op deze kaart..
De pompoenen kun je zelf maken. Het zijn allemaal
losse stempels (grote en kleine pompoen, gezichtjes
en steeltjes). Echt heel leuk om te doen! De tekst
Boooo en de spinnen zijn uit een andere set.
Trick or treat had ik al en is niet van Stampin'Up.

Het papier is van DCWV, als ik me niet vergis..
Tja, restjes he?! :-)


 De tweede kaart is met een Magnolia afdrukje wat 
ik vorig jaar al had ingekleurd en nu op een kaart
heb verwerkt..



Wil je een kijkje nemen in mijn webwinkeltje? Dan kan!
Klik dan HIER. Zou ik heel leuk vinden :-)

Morgen ben ik er weer en dan met een workshopje
met Crealies producten! 
Alvast een heel fijn weekend en bedankt voor
het langskomen!!

Yvon x

7 opmerkingen:

Marianne zei

Heel leuk gedaan Yvonne.
Liefs, Marianne

Joke de Wit zei

Mooie kaartje Yvonne heb je weer gemaakt.Groetjes Joke

Jeannette zei

Erg leuk die Halloween kaarten Yvonne, de kleuren zijn zo leuk! En wat je zegt, goed voor je restjes, dubbel leuk dus, groetjes Jeannette

Marijke zei

Leuke en mooie Halloween kaarten zijn dit Yvonne. Vooral de pompoenen zijn superleuk!1

Groetjes,
Marijke

Irene zei

Heb zo niks met Halloween maar je kaarten zijn enig Yvonne, ook voor mij de eerste het leukst!!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Schitterend weer Yvonne, prachtig kaart heb je gemaakt, top.
Liefs van Anita

Renate zei

Kei gaaf gemaakt! De pompoenen vind ik erg grappig.
Leuke nieuwe blog LO. (of heb ik het verkeerd gezien?).

-xies- Renate.