zaterdag 12 oktober 2013

2e bloghop Crealies; Duo Butterflies


Crealies heeft nog meer mooie nieuwe producten! Dus weer een hop en nu met de nieuwe 'Duo Butterflies' stansen! Het DesignTeam is weer aan de slag gegaan en heeft voorbeelden met deze mooie stansen gemaakt! We gaan hoppen om al deze creaties te bekijken!!

Dit is mijn bijdrage voor deze hop (en het eerste werkstuk
met de Butterflies):


Ik heb de kleine vlinders over de lay-out laten 'fladderen'
maar ik heb ook twee grote stansen gebruikt.. Het is even
zoeken, maar ik heb ze uit het ruitjespapier linksonder
gestanst en daar bloemenpapier achter geplakt en een kleine
vlinder bovenop laten 'vliegen'. Ik vind de vlinders heel
sierlijk, vandaar dat ik het gecombineerd heb met een
trouwfoto.. En ik durf te wedden dat het bruidspaar op
dit moment ook last had van butterflies ;-)

In de verpakkingen zitten twee stansen met twee
formaten van dezelfde vlinder! Mooi he?! Dit zijn de
vier verschillende soorten:





Als het goed is ben je hier via Wilma gekomen en hierna ga je
terug naar het Crealies blog voor de laatste reactie!
Klik HIER om terug te keren.

Met deze bloghop kun je meedoen t/m vrijdag 18 oktober.
Volgende week zaterdag volgt dan de 3e en laatste hop en de
winnaar van deze 2e hop!! Doe mee!!

Lieve groetjes, Yvonne

17 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie nieuwe stansjes en wat een mooie lay out. Weer geweldig gedaan. Ik ben helemaal weg van alles wat er met vlinders te koop is, omdat ze symbool staan voor mij voor ons overleden dochtertje. Echt heel leuk.
Bedankt weer voor de inspiratie.
Groetjes Saskia

jolanda zei

leuk gedaan

Antoinette Voorn zei

Hahaaha wat een mooe creatie de liefde fladdert er vanaf met die nieuwe gave vlinders!!

KarinsArtScrap zei

een prachtige layout Yvonne super leuk zo met die vlinders erbij.

groetjes karin

GerJanne zei

Hihihi, ja dat past prefect bij een verliefd stel, natuurlijk! Vlinders. Je hebt ze heel mooi op deze LO verwerkt! Ze zijn stuk voor stuk prachtig!
Groetjes,
GerJanne

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt met deze prachtige vlinders.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

diana zei

wat heb je dat weer mooi gedaan!

leuke kleuren combo

Lia zei

Wow, Joyce en Ramon tussen de vlinders!! En het is morgen al 6 jaar geleden...
Gave lay-out!! En de vlinders zijn supermooi, dus ik ga van voren af aan mee hoppen!
xxx mam

Marjan zei

Mooi LO! Die vlinders maken het ook heel speels!

Marjan zei

Oh, dit is ook al weer zo'n prachtige creatie !!
Al hoppende ben ik heel veel moois tegengekomen hoor.
Hop ik snel weer even door... hoewel.... ik had al een reactie achtergelaten bij Crealies aan het begin van mijn hopperdehophop van vandaag....

Groetjes, Marjan

Miranda zei

Wat een mooie en vrolijke LO Yvonne, ze zijn zo leuk deze vlinders! lieve groet, miranda

Marianne zei

Je kaart ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

janieworkum zei

wat een beeldschone kaart en prachtig heb je de vlinders verwerkt in je kaart. Ik ben meteen volger van je geworden.
en nu weer verder hoppen
groetjes Janie

Gerrina zei

Ik ben eens bij een trouwerij in een kasteel geweest, waar tijdens het burgerlijk deel de vlinders naar binnen vlogen...zo mooi! Voor mij passen ze hierbij... Groetjes, Gerrina

Nellie zei

Heel mooi de fladderende vlinders op deze LO Yvonne, een schitterende creatie.
Lieve groetjes Nellie

Sylvia zei

Prachtige LO, mooie kleuren en foto.

Groetjes Sylvia

Alice zei

wat een mooie LO heel toepasselijk die vlinders. echt mooi.
groetjes alice