woensdag 30 oktober 2013

KleurenKaartenTeam kaart

De laatste woensdag van de maand is.....
KleurenKaartenTeam dag!! Van Martina.

Er zijn weer twee kleuren gekozen en dat zijn dit
keer zwart en rood. En dit is mijn bijdrage geworden
in combinatie met creme.
Het papier en de camera stempel zijn van Imaginisce.
De bloem en de filmstrip zijn van Crealies.

Ik vond het best wel weer lastige kleuren. Normaal zou ik dit 
kaartje waarschijnlijk heel anders gemaakt hebben :-) Maar dat
is dan ook de uitdaging!!

Dit is de kleuren-foto:

Ben benieuwd wat de anderen allemaal gemaakt hebben!
Jij ook?? Klik dan even HIER om naar Martina's blog te
gaan. Ze heeft een lijst met alle deelnemers!

Ik heb de kaart maar iets eerder op de bus gedaan, want
degene die deze kaart krijgt is vrijdag pas jarig :-)
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige blog-posts!
Helaas heb ik echt te weinig tijd om bij iedereen langs te
komen, dus waardeer ik het des te meer dat jullie toch
steeds de moeite nemen om dat bij mij wel te doen!!

Liefs, Yvonne

23 opmerkingen:

Nelleke zei

Lastig of niet, hij is heel mooi en stijlvol geworden. Groetjes, Nelleke

Nadine zei

Wat een gave kaart is dit, super!

Marrie zei

Hallo Yvonne,

Wat een schitterende kaart is dit weer ik rood en zwart het altijd goed doen leuke details heb je er weer op verwerkt.

Lieve groetjes Marrie

Anneke zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Anneke

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Yvonne..en de verplichte kleurencombi is dan ook een echte uitdaging, groetjes van Ans

Lia zei

Je kaartje is heel mooi zeg, en zeker goed gelukt in deze kleuren,
groetjes Lia

Ingrid Reyners zei

Je hebt er weer iets moois van gemaakt Yvonne, ondanks dat het een uitdaging voor je was. Leuk die filmstrip en camera erbij. Groetjes Ingrid

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! dat fototoestel is echt wel toppie er op ! mooi gedaan
blij met je deelname en hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
fijne dag,
grtjs,martina
x

Marcella zei

Hoi Hoi
Wat een super leuke kaart in deze kleuren .
Die filmstrip is ook erg leuk erop .
Groetjes marcella

Erna Logtenberg zei

Wow wat een gave kaart !! Lieve groetjes, Erna

Misseke zei

Prachtige stijlvolle kaart Yvonne - 'k vind hem heel geslaagd.

groetjes,
Misseke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Goed dat het een uitdaging is anders zouden we nooit van deze kaartjes maken .je kaartje is dan ook heel mooi.

Liefs Rianne.

Sientje zei

Super! erg leuk gedaan!

corryskaart zei

dit ziet er geweldig uit en zo gaaf met dat fototoestel
groetjes van corry

Mariken zei

Tof kaartje, ik vind hem erg geslaagd!
Gezellige avond, Mariken xx

Diny zei

Wat ontzettend mooi Yvonne!

Groetjes en tot morgen,
Diny

De hobbydroom zei

Prachtig kaartje yvonne! deze kleuren combinatie is erg gaaf :)

Lieve groetjes, de hobby droom

Ans S. zei

Prachtige kaart met leuke details.

Groetjes Ans

Judith Liefting zei

Supergaaf! Vind de kleuren combi rood/zwart ook errug leuk! Moet ik ook maar eens gaan gebruiken! Groetjes!

Renate zei

Ohw, wauwie. Wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Yvonne, ziet er prachtig uit.
Liefs van Anita

Marfien zei

Lekker anders, lekker fris . . .
Mooi kaartje

Nancy zei

Hey Yvonne,

Wat een super kaart! Zo veel details dat je er niet op uitgekeken raakt...

Liefs,
Nancy